Jeg har vært borti dette temaet før og blitt "hudfletta", så jeg har derfor ingen flere kommentarer!
"GoPro" - er vel et stikkord? Mer om det i annen tråd...
Sving inn til siden, rull ned ruta og aksepter boten?Torbo2 wrote:Appropo GoPro: - Hvordan får jeg den blå lampa til å slute å blinke? hlyshaug --- er du der? Du kjenner jo dette kameraet...
Så et øyeblikk for meg "flambert katte på sølvfat", men det var heldigvis et synsbedrag.Torbo2 wrote:![]()
Den var stygg! Men det var kreativt tenkt, så det får gå.... Det var selvfølgelig helt ut i det fjerne hypotetisk, regner jeg med...?445 wrote:Så et øyeblikk for meg "flambert katte på sølvfat", men det var heldigvis et synsbedrag.Torbo2 wrote:![]()
Håper du og Duetten får en riktig fin dag.

Jeg leste i verkstedhåndboken om "komplett framvagnsdemontering".Torbo2 wrote:Oppheng: Det krever jo lit tid. Jeg ville i utgangspunktet tatt en side av gangen, f.eks. høyre.
Men så var det den snekka som kan virke litt spennende?
Hvis du skaffer mansjett før jeg starter med Duettens forstilling, så kunne jeg jo kjørt ut Duetten slik at du kunne stå varmt og godt på verkstedet hos meg.Torbo2 wrote:Jeg har planer om å bytte drivakselmansjett på camperen. Tenkte først å sette på en splittet mansjett, men jeg har ikke tro på at den holder lenge?
Men jeg har sjekket ut opphenget, og det ser det ut til at alt "ruklet" kan skrus fra hverandre uten masse spesielverktøy... Da får jeg noen som holder...
Oppskriften er klar.... Mangler mansjett, men butikkene åpner vel snart?
Hvis det ikke drøyer for langt ut i januar, så sperrer du ikke. Har litt småting å fikse først.Torbo2 wrote:Det vllle vært fantastisk! Men jeg vil ikke sperre for deg...
Dette burde gå på få timer, men siden det er nesten "lastebiloppheng" så ser jeg for meg kraftig verktøy, muskler og div. sikkerhets-foranstaltninger. Og derfor litt mer tid enn på versted, dessuten fll rens av leddet?