Noen i Norge som har forsøkt dette i praksis? Skulle vært artig å vite! Har sett bilder at det er gjort i Epa-traktorer i Sverige.
Firmaet tilbyr også adaptersett for å putte inn 5-trinns M-46/47-kasse fra 240: http://smt.nu/default.asp?Expand=20&Display=34