å være vanskeligere enn forventet. Problemet er at den ikke går rent. Det går fint på lavt turtall, men fusker mer jo høyere turtallet blir. På rett vei går den greit opp
til mellom 40 og 50 km/t, så butter det kraftig mot.
Har overhalt bensinpumpe, forsøkt 3 forskjellige forgassere, blåst rene bensinrør, byttet nesten alt av elektrisk, justert. sjekket for falsk luft, vakumslange, mmm...
Har tatt kompresjonstest som varierte fra 5,8 til 7,2 bar på varm motor. Det siste sier meg i grunn ikke så veldig mye. Men disse tallene skal vel helst være like?
Tar gjerne i mot tips fra forumets ekspertise om hva dette problemet kan være