Godt med en liten feriedag i dag. Så nå skaj ljeg også ut å slipe og pusse. Skal oppom en kompis først forresten, han trenger litt moralsk støtte og kanskje noen råd, da holder på med noen steinsprutskader og pusse ned for hellakkering.
Må jo ha kontroll med ting så det ikek oppstår uhumskheter....
Men om jeg får gjort så mye på egne biler i dag er et annet sprøsmål. Det er ofte det å komme i gang som er det høyeste trapptinnet....
Men når været er snilt, må jeg jo bare være grei jeg også.
Så forresten en hundeeier som gikk rundt rotløst uten bånd! Han kjente vel på friheten av å ikke ha en hund som dro han med overalt. I tilelgg klagde han på at bilen hans plutselig stod på fire bjørkekubber? Han satte altså ikke pris på å få ved til vinteren heller! Snakker om utakknemlighet...
Så da trenger du Jan-Gunnar å tenke mer på den karen. Det er sikkert samme person som ikke setter pris på at man er hjelpsom?
Så er det bare å konse på bilene. De ugreie blir som regel straffet av seg selv. Det ligger en automatikk i det å være ugrei, de har det verst med seg selv, og de lider nok jele dagen, så vi trenger ikke være misunnelige på sære folk uten sunne interesser... (de er trolig innesperret i sin egen verden, og da tåler man ikek noe, helerl ikke hjelpsomhet fra deg og andre). men heldigvis er det mange som setter pris på hjelpsomhet også! Det må vi ikke glemme...
Nå må jeg ut! Og før jeg får klage over upassende innlegg....