Siden på bilen, den som blir skjult av forskjermen når den blir montert, ble først sprayet med Ferro-Bet rustfjerner. Må si meg fornøyd med den, resultatet ble etter min mening meget bra. Her er et bilde etter behandling. Etterpå ble flaten, grunnet og lakkert samtidig med bilen. Skal se om jeg får tatt noen bilder under iløpet av dagen.
Gulvet inni bilen bar preg av at det til tider har stått vann i bilen, da pakningene ikke holdt tett. De gamle gummimattene gikk i oppløsning. støydempingsmattene var noe vanskelige å få bort på førersiden. Vi startet med å skrape for løs rust, deretter stålbørste. Så sprayet vi på et godt lag med Ferro-Bet rustfjerner, og skrapte med stålbørste etterpå. Noe av gulvet måtte skjæres ut da det ikke kunne reddes. Det ble sveist i nytt samtidig med hjulbuene bak. Vi avsluttet med et strøk Owatrol, deretter to strøk Arcanol. Skal prøve å få tatt et etter bilde også.
Hjulbuene bak ble byttet. Ellers var lakken begynt å flasse av. Og noe elendig lakkarbeid fra tidligere, gjorde den ikke noe penere å se til.