Problemer med bildetjenesten på forumet?
Re: Problemer med bildetjenesten på forumet?
Prøver en test jeg også:
Test med TinyPicRe: Problemer med bildetjenesten på forumet?
Test med vanlige brukerrettigheter:
Test med TinyPic
Test med TinyPic
- Attachments
-
- Testing_in_Progress.gif (39.05 KiB) Viewed 6936 times
Da skjønner jeg ikke hva problemet kan være. Det eneste kan kanskje være at vedlegget var skannet... Men jeg fikk lagt det inn. Noen ide?
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
Test stort bilde
Da tror jeg at vi må avskrive dette som "regionsperre" hehe. For høye fjell mellom bruker og server i lave Danmark
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
Hvis jeg ikke tar feil så fjernet jeg restriksjoner på bilder for administratorer, så du vil nok ikke støte på noen "bildet er for stort" feilmelding og kan legge det ved. Vanlige brukere må holde seg innenfor de begrensningene som er satt, ellers vil man ikke få lastet det opp. Men TinyPic skal fungere for alle bildestørrelser for alle brukere. Men.. jeg oppdaget en liten "bug" med TinyPic. Etter man har lastet det opp og trykker på "legg til innlegg" så skjer det ikke noe. Men: Man kan manuelt kopiere koden og legge det inn i innlegget. F.eks:Reodor57 wrote:Da skjønner jeg ikke hva problemet kan være. Det eneste kan kanskje være at vedlegget var skannet... Men jeg fikk lagt det inn. Noen ide?
Code: Select all
[IMG]http://i65.tinypic.com/2r3a5cn.jpg[/IMG]
Ikke sikker på om det er noe jeg kan fikse, siden TinyPic-funksjonen er ekstern. Jeg skal se om jeg får byttet ut TinyPic med npoe bedre i fremtiden, men sist jeg sjekket så var det fortsatt den beste.
Jeg får ikke den adressa der engang når jeg prøver tinypic. Får bare en beskjed øverst i tinypic-vinduet: Ups, upload failed.
Og last opp vedlegg: Prøvd igjen med det bildet jeg sendte deg, men ingen endring.
Og last opp vedlegg: Prøvd igjen med det bildet jeg sendte deg, men ingen endring.
Ståle B.
Test:
En av de første bilene som ble testet i EuroNCAP
Dette gikk...
Noen som trodde Audi A4 1997 modell var sikker?
Den fikk 3/3 stjerner etter den gangs lave sikkerhetskrav.
Det kan virke som det har skjedd ting på 20 år?
En av de første bilene som ble testet i EuroNCAP
Dette gikk...
Noen som trodde Audi A4 1997 modell var sikker?
Den fikk 3/3 stjerner etter den gangs lave sikkerhetskrav.
Det kan virke som det har skjedd ting på 20 år?
Hmm, ser ut til at Tinypic virker igjen nå, mens forumets vedleggsløsning kommer fortsatt med samme beskjeden.
Ståle B.