Siden det er litt sommerstille kan jeg jo vise et annet "prosjekt".
Har noen år lekt meg litt med en liten furubusk. Den var/er usedvanlig tett og fin, men står plassert et sted der den ikke får lov til å vokse seg høy. Løsningen ble hekksaks:

Det var en god ideReodor57 wrote:Og hva er planen for toppen? Montere solcelledrevet LEDlys?

445 wrote:Er litt frustrert over forbruk/ytelse til mine doble SU-forgassere.
Forbruket har en stund ligget på 1,4 liter per min, men da jeg målte i går var jeg oppe i 1,8 liter per mil.
I etterkant har jeg justert en 1/6 til innover, bilen ble kvikkere og forbruket sank til 1,15 liter per mil.445 wrote:Tok forresten en kjapp forgasserjustering onsdag kveld. Reodor57 stilte jo inn mine med Colortune, men jeg må jo "leke" litt jeg også.
Noterte hvordan forgasserne var stilt før jeg startet. Den fremre var 1+1/6 omdr ut fra bunnen, og den bakerste var 1+5/6 ut.
Slik så pluggene ut etter siste "magring":Reodor57 wrote:Sjekk fargen på pluggene før du magrer mer. Lysebrunt porselen er en god indikator
Da skal jeg montere på et par ekstra på hverdagsbilen, for flyten ut av Oslo på en fredag er ikke bra....Reodor57 wrote:Blir ikke stort bedre enn det der.
Ellers merket jeg at med vakuumregulering på min ble flyten i kjøringa mye bedre.
Enig.. de så bra ut!Reodor57 wrote:Blir ikke stort bedre enn det der.
Ellers merket jeg at med vakuumregulering på min ble flyten i kjøringa mye bedre. Kan slippe opp gassen mye uten at motoren starter med å bremse som en Elbil.