53n er desverre så rusta at det er nok ikke no håp for den.
har ett par kjappe spm. sikkert ikke bare jeg som syns at delte ruter er mye finere på pv, så spm er om det er mye jobb og sveise inn rutene fra 53n? kanskje det lønner seg og ta et komplett takbytte?
bilder av glisa: har desverre bare ett bilde av 53n.

