Jeg sliter litt med de fjærene som skal holde bremseskoene på plass. Jeg har klart en på den
ene siden men så er de 3 andre da. Nå er snart alt av bremser kobla til. Dratt nye bremserør
under hele bilen så da er det bare bensinsrøret framover igjen så kan jeg skru fast rørene under bilen.
Så er det nye brekkwirere som jeg venter på og få montert. Men de får jeg jo ikke minter før jeg er ferdig med
bremsene bak. Bremsene foran er ferdige. Så har jeg montert dyttet inn noen ledninger i kupeen og
satt på nye tetninger gjennom torpedoveggen. Så for jeg hva jeg finner på i dag.
Men noe blir det nok noe. For jeg er så møkka lei av og pusse så jeg må ha en pause fra pussinga nå føler jeg.
Det er nok annet og finne på egentlig. Er det noen som har lagd nytt taktrekk? Det har aldri jeg gjort nemlig.
Men jeg må jo prøve meg da. Men jeg har ikke peiling på åssen jeg skal gjøre det enda. Er det noen som noe tips?
Jeg lurte på om jeg skulle lime det fast i taket eller om jeg skal bruke de stengene som er til det
og sy og greier. Men jeg er IKKE veldig go på og sy.