Trond's Volvo PV 544 C 1962!!
Trond's Volvo PV 544 C 1962!!
Hei!!
Her er nokre bilder og litt fakta om min PV
Tenkte eg skulle gå forran med eit godt eksempel.....
i håp om at fleire medlemmar, vil presentere sine bilar også!!
Dette er altså min PV... ein 1962 modell 544 C.
Far min kjøpte bilen først, men etter at eg hadde lagt ned ganske mange timar på den opp gjennom åra, og far min såg at bilen trengte meir stell enn berre å kjøyrast med, så tok eg over PV,en då eg var sann ca. 17 år gamal
Etter at eg tok over, starta eg jobben med å gjere dei endringane som måtte til for å beholde skilta på bilen
Slik som:
-Overhalte bremsene
-Utbetra ein del rust
-Nye reflektora
-Nye dekk
-Flikka litt her og der, slik at ting skulle sjå litt beire ut
Etter at eg blei 18 og fekk lappen, brukte eg PV'en til daglig, men den fekk stå inne vinterstid!! PV,en gjekk som ei kule heilt fram til 2003..... då var der begynt å bli litt for mykje rust og slakk både her og der, til at bilen skulle klare å pasere nok ein EU kontrol Så då bestemte eg meg for å levere inn skilta, og utbetre feila !!!
Dette har då balla på seg til å bli ei total restaurering
Du kan følge med på denne restaureringa påhttp://www.seasidecustom.com
Her er nokre bilder av gliset.....men der finst mange fleire på
heimesida
Følg med på http://www.seasidecustom.com
Her er nokre bilder og litt fakta om min PV
Tenkte eg skulle gå forran med eit godt eksempel.....
i håp om at fleire medlemmar, vil presentere sine bilar også!!
Dette er altså min PV... ein 1962 modell 544 C.
Far min kjøpte bilen først, men etter at eg hadde lagt ned ganske mange timar på den opp gjennom åra, og far min såg at bilen trengte meir stell enn berre å kjøyrast med, så tok eg over PV,en då eg var sann ca. 17 år gamal
Etter at eg tok over, starta eg jobben med å gjere dei endringane som måtte til for å beholde skilta på bilen
Slik som:
-Overhalte bremsene
-Utbetra ein del rust
-Nye reflektora
-Nye dekk
-Flikka litt her og der, slik at ting skulle sjå litt beire ut
Etter at eg blei 18 og fekk lappen, brukte eg PV'en til daglig, men den fekk stå inne vinterstid!! PV,en gjekk som ei kule heilt fram til 2003..... då var der begynt å bli litt for mykje rust og slakk både her og der, til at bilen skulle klare å pasere nok ein EU kontrol Så då bestemte eg meg for å levere inn skilta, og utbetre feila !!!
Dette har då balla på seg til å bli ei total restaurering
Du kan følge med på denne restaureringa påhttp://www.seasidecustom.com
Her er nokre bilder av gliset.....men der finst mange fleire på
heimesida
Følg med på http://www.seasidecustom.com
Takk for hyggeleg omtale ..... alltid kjekt og høyre
Last edited by Mr PV on Fri 27 Nov 2009 16:54, edited 1 time in total.
Bilder 20.01.2009
På oppfordring frå 445, så har eg bestemt meg for og prøve og oppdatere
dette prosjektet litt oftare og her er bilder frå garasjen i går
Held for tida på og smøre inn bunnplatene etter og ha sveisa inn ny dørk!!
Her går det i owatrol olje på dei blanke platene/sveisane. Deretter nokre lag med corolles (rustkiller). Og til slutt var eg tenkt og ha på nokre lag
med svart bengalakk, kansje ispedd litt owatrololje. sidan disse flatene
er skjult under matter og lignade så skjer påføringa med pensel. Innredninga skal etter planen vere svart med svarte tekstilmatter, av den typen ein får kjøpe på Veteranprodukter AB.
Sjå link: http://www.vp-autoparts.com/Products/Im ... V_stor.jpg
Derfor den svarte fargen i dørken. Svart innredning er etter det eg har lest meg fram til ikkje heilt orginalt, for denne modellen, dette kom vel
ikkje før F eller G modellen i 1964-65, men det blir ikkje alt som blir 100% orginal på denne bilen.
dette prosjektet litt oftare og her er bilder frå garasjen i går
Held for tida på og smøre inn bunnplatene etter og ha sveisa inn ny dørk!!
Her går det i owatrol olje på dei blanke platene/sveisane. Deretter nokre lag med corolles (rustkiller). Og til slutt var eg tenkt og ha på nokre lag
med svart bengalakk, kansje ispedd litt owatrololje. sidan disse flatene
er skjult under matter og lignade så skjer påføringa med pensel. Innredninga skal etter planen vere svart med svarte tekstilmatter, av den typen ein får kjøpe på Veteranprodukter AB.
Sjå link: http://www.vp-autoparts.com/Products/Im ... V_stor.jpg
Derfor den svarte fargen i dørken. Svart innredning er etter det eg har lest meg fram til ikkje heilt orginalt, for denne modellen, dette kom vel
ikkje før F eller G modellen i 1964-65, men det blir ikkje alt som blir 100% orginal på denne bilen.
Tur til Ål-treffet 2001
Sat og blada i nokre gamle album då eg kom over disse bilda av PV'en.
Bilda er tatt under ein tur eg, bror min Frode og ein venn av oss Øystein hadde til Ål-treffet i 2001. Her ser du oss ventar på ferga på Linge, PV'en i godt driv, samt Frode med pokal for 740'en. 3.plass i åpen klasse... gjett om vi vart overaska!!
Bilda er tatt under ein tur eg, bror min Frode og ein venn av oss Øystein hadde til Ål-treffet i 2001. Her ser du oss ventar på ferga på Linge, PV'en i godt driv, samt Frode med pokal for 740'en. 3.plass i åpen klasse... gjett om vi vart overaska!!
Her går det meste av tida til dugnad på klubbhallen ja.... og tida eg skulle brukt på PV'en den blir brukt på dei nye lokala.
No må dåkke ikkje tru eg har gitt opp PV prosjektet, men der blir desverre ikkje så mykje gjort
på den for tida, og derfor blir det lite med oppdateringar på denne tråden.
Kjem sterkt tilbake i nye flotte lokale tenkjer eg!!
Registrerer at aktiviteten på forumet har tatt seg opp, og det er veldig gledeleg og sjå... all ære til dåkke som virkeleg har vore aktive her, for
og dra i gang aktiviteten... eg har ikkje vore flink nok i det siste... her må det "skjerpings" til
No må dåkke ikkje tru eg har gitt opp PV prosjektet, men der blir desverre ikkje så mykje gjort
på den for tida, og derfor blir det lite med oppdateringar på denne tråden.
Kjem sterkt tilbake i nye flotte lokale tenkjer eg!!
Registrerer at aktiviteten på forumet har tatt seg opp, og det er veldig gledeleg og sjå... all ære til dåkke som virkeleg har vore aktive her, for
og dra i gang aktiviteten... eg har ikkje vore flink nok i det siste... her må det "skjerpings" til