Jeg er i ferd med å friske opp fronten på min Duett P445 06M. 1959 mod.
Jeg står nå med to skjermer uten hull til blinkers.
Mitt spørsmål er: Hvilken type blinkers er riktig ? Mod.57 PV med glass,
eller type B-16 med plastpupper ?.Og hvor er riktig plassering.
Jeg håper på svar da dette er det flere som lurer på.
Mvh.Håkon
Plassering av blinkers.
-
Håkon
Plassering av blinkers.
Jeg har fått svar på mine spørsmål ifra merkekontakt Dan i Svenske
PV klubben,samme dag.
Maken til passivitet som blandt medlemmene i denne såkalte klubben
skal en lete lenge etter.Dere bør kjenne deres besøkelsestid.
Mvh.Håkon
PV klubben,samme dag.
Maken til passivitet som blandt medlemmene i denne såkalte klubben
skal en lete lenge etter.Dere bør kjenne deres besøkelsestid.
Mvh.Håkon
Helt enig!
dette er det treigeste forumet jeg noen gang har vert medlem i....
skjerp dere!!!!!
skjerp dere!!!!!
pv 544 og p-210:)
Bilder av PV'en
Hei hei folkens!!!
Ser her er ein del frustrasjon over liten aktivitet her på sida
Og det forstår eg godt...Må innrømme at det er lenge sidan eg sist, gadd og gå inn på sida for å sjå om der var noko nytt
Har vorte skuffa mange gangar tidlegare
Men no ser eg eit håp, med dette nye forumet!!! No er det opp til oss sjølve og vere aktive brukara av disse sidene!!! Det nyttar ikkje og sitte på gjerde og vente på at nokon skal skje!!!
Har eit forslag til ka som kan gjere dette forumet litt meir spennande!!!
Ka med å legge ut litt meir bilder av bilane dåkka????
Eg vil så gjerne sjå ka dåkke styra med i garasjane dåkka!!!!
Alt er av intresse.... endringar på bilen, turar og treff... osv!!!
Du med Duetten!! Ka med og fortelle ka du har gjort??? Ka med og legge ut bilder før og etter??? Eg vil så gjerne sjå ka du har gjort!!!
Kjem til å legge ut ein tråd, der eg vil presentere PV'en min og kva planar eg har med denne
Og så håpar eg mange vil følge etter
Her er eit lite bilde av min PV

Vennlig helsing
Trond Ravnestad
Ser her er ein del frustrasjon over liten aktivitet her på sida
Og det forstår eg godt...Må innrømme at det er lenge sidan eg sist, gadd og gå inn på sida for å sjå om der var noko nytt
Men no ser eg eit håp, med dette nye forumet!!! No er det opp til oss sjølve og vere aktive brukara av disse sidene!!! Det nyttar ikkje og sitte på gjerde og vente på at nokon skal skje!!!
Har eit forslag til ka som kan gjere dette forumet litt meir spennande!!!
Ka med å legge ut litt meir bilder av bilane dåkka????
Eg vil så gjerne sjå ka dåkke styra med i garasjane dåkka!!!!
Alt er av intresse.... endringar på bilen, turar og treff... osv!!!
Du med Duetten!! Ka med og fortelle ka du har gjort??? Ka med og legge ut bilder før og etter??? Eg vil så gjerne sjå ka du har gjort!!!
Kjem til å legge ut ein tråd, der eg vil presentere PV'en min og kva planar eg har med denne
Her er eit lite bilde av min PV

Vennlig helsing
Trond Ravnestad