Plassering av blinkers.

Karosseri, lakk, vinduer gummilister osv osv
Post Reply
Håkon

Plassering av blinkers.

Post by Håkon »

Jeg er i ferd med å friske opp fronten på min Duett P445 06M. 1959 mod.
Jeg står nå med to skjermer uten hull til blinkers.
Mitt spørsmål er: Hvilken type blinkers er riktig ? Mod.57 PV med glass,
eller type B-16 med plastpupper ?.Og hvor er riktig plassering.
Jeg håper på svar da dette er det flere som lurer på.
Mvh.Håkon
Håkon

Plassering av blinkers.

Post by Håkon »

Jeg har fått svar på mine spørsmål ifra merkekontakt Dan i Svenske
PV klubben,samme dag.
Maken til passivitet som blandt medlemmene i denne såkalte klubben
skal en lete lenge etter.Dere bør kjenne deres besøkelsestid.
Mvh.Håkon
User avatar
Halvorsen
Posts: 35
Joined: Mon 16 Oct 2006 22:15
Location: Dovre

Helt enig!

Post by Halvorsen »

dette er det treigeste forumet jeg noen gang har vert medlem i....
skjerp dere!!!!! :x
pv 544 og p-210:)
petterad
Posts: 1
Joined: Mon 11 Dec 2006 00:33

Post by petterad »

Hvordan kan du forvente gull av 12 registrerte brukere??
Slutt å drit deg ut a.

Er jo omtrent ingen med PV eller Duett her i landet som skjønner data eller vet om dette forumet. Sånn er det bare. De fleste av oss som kan dette bruker svenske steder alikevel så...
User avatar
Mr PV
Posts: 35
Joined: Wed 10 Jan 2007 15:19
Location: Longva
Contact:

Bilder av PV'en

Post by Mr PV »

Hei hei folkens!!!
Ser her er ein del frustrasjon over liten aktivitet her på sida :roll:
Og det forstår eg godt...Må innrømme at det er lenge sidan eg sist, gadd og gå inn på sida for å sjå om der var noko nytt :cry: Har vorte skuffa mange gangar tidlegare :!: :cry:
Men no ser eg eit håp, med dette nye forumet!!! No er det opp til oss sjølve og vere aktive brukara av disse sidene!!! Det nyttar ikkje og sitte på gjerde og vente på at nokon skal skje!!!
Har eit forslag til ka som kan gjere dette forumet litt meir spennande!!!
Ka med å legge ut litt meir bilder av bilane dåkka????
Eg vil så gjerne sjå ka dåkke styra med i garasjane dåkka!!!!
Alt er av intresse.... endringar på bilen, turar og treff... osv!!!
Du med Duetten!! Ka med og fortelle ka du har gjort??? Ka med og legge ut bilder før og etter??? Eg vil så gjerne sjå ka du har gjort!!!
Kjem til å legge ut ein tråd, der eg vil presentere PV'en min og kva planar eg har med denne :D Og så håpar eg mange vil følge etter :wink:

Her er eit lite bilde av min PV :wink:

Image

Vennlig helsing
Trond Ravnestad
Post Reply