UDDEVALLA VETERANMARKNAD
-
Håvard E Johansen
UDDEVALLA VETERANMARKNAD
Hei. Noen som har vært på det før? Uddevalla vetranmarknad. Om det er noe å dra på??
16 April-Backamo Lågerplats. kl.08-----utover
Mvh Håvard E Johansen
16 April-Backamo Lågerplats. kl.08-----utover
Mvh Håvard E Johansen
Har aldri vært der.
Fant mer informasjon her: http://www.rrw.se/?PageID=175
Ikke noe å si på prisene i alle fall.
Fant mer informasjon her: http://www.rrw.se/?PageID=175
Ikke noe å si på prisene i alle fall.
-
Håvard E Johansen
Re: UDDEVALLA VETERANMARKNAD
Jeg var der..
Det var Ekebergmarkedet i miniformat. Og noen få selgere var svært gjerrige og grinete, men de fleste var hyggelige og andre var omtrent gavmilde. Kjøpte en kasse med dynamoer, regulatorer og annet for få hundrelapper.
Mye fint verktøy var det også ++++.
Har vært der en gang før for mange år siden, men da var det i tillegg veteranbilmarket. Når var det mest deler og ting og tang....
Men mange fine biler også....
Det kan trolig bli flere ting der i år?
Det var Ekebergmarkedet i miniformat. Og noen få selgere var svært gjerrige og grinete, men de fleste var hyggelige og andre var omtrent gavmilde. Kjøpte en kasse med dynamoer, regulatorer og annet for få hundrelapper.
Mye fint verktøy var det også ++++.
Har vært der en gang før for mange år siden, men da var det i tillegg veteranbilmarket. Når var det mest deler og ting og tang....
Men mange fine biler også....
Det kan trolig bli flere ting der i år?
Ser at neste marked skal være 21/4-2012.
Kanskje man skulle tenke på en felles tur?
Mulig det krasjer med hytte-aktivitet, men får se når tiden nærmer seg.
Kanskje man skulle tenke på en felles tur?
Mulig det krasjer med hytte-aktivitet, men får se når tiden nærmer seg.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Det hadde vært hyggelig! Det vil nok alltid være noen å se og finne. Kan ikke bare holde på med finn.no....
"Og den som leter skal finne", står det i en tjukk svart gammel filosofisk ordbok med kors på, forørvig full av "visdomsord", men også spådommer og fantasier...
"Og den som leter skal finne", står det i en tjukk svart gammel filosofisk ordbok med kors på, forørvig full av "visdomsord", men også spådommer og fantasier...
-
Håvard E Johansen
kansje en fra sarpsborg henger seg på å. 
Det hadde vært supert!Håvard E Johansen wrote:kansje en fra sarpsborg henger seg på å.
Hvis vi kjører gammelbil, i kosefart, på halvstore veier..... hvor lang tid vil det ta å kjøre fra Oslo til Uddevalla?
3-4 timer?
3-4 timer?
Akkurat ja, 3,5, men med mine stopp ble det vel litt mer. Men hva er tid? Er ikek det noe som er oppfunnet for å lage stress? Og det er jeg ferdig med... Kjemper i alle fall i mot....
Markedet ligger litt forbi Uddevalla langs E6 og så må man etter en snau mil ta til venstre, men jeg kjørte gamle E6 som gå parallelt med den nye, så ble ikke overgangen fra norske veier for sterkt...
Ikke så lett å finne riktig vei, men jeg hadde flaks hver gang.....
Markedet ligger litt forbi Uddevalla langs E6 og så må man etter en snau mil ta til venstre, men jeg kjørte gamle E6 som gå parallelt med den nye, så ble ikke overgangen fra norske veier for sterkt...
Ikke så lett å finne riktig vei, men jeg hadde flaks hver gang.....
Tenkte mest på den praktiske biten. Det å rekke å komme frem før markedet stenger, eller om man skal legge inn en overnatting.Torbo2 wrote:Men hva er tid? Er ikek det noe som er oppfunnet for å lage stress?
Man skal ikke stresse når man kjører PV!
Det er overnatting på stedet til rundt 300 kroner nattta og så det det rimelige hotell i Gøteborg, ca. 750 kr om man sier at man vet om et billere i nærheten.! 800 - 900 i utgangspunket.
Og med kort avstand (5-10 min) til en fin pub med levende musikk, ofte bra, i aleen mot kunstmuseet og 0 kr i inngangspenger og billig øl. Selv halveis avholdsfolk som meg må bare ølle der....
Det er ikke bare menn der om noen er redd for det?
Men du 445 som er morgenfull kan jo ha et forsprang her ved å kjøre direkte?
Men det hadde jo vært hyggelig å kjørt sammen, da turer i seg selv også er en glede! Og så må vi nedom Sarpsborg for å ta med kartleser!
Og med kort avstand (5-10 min) til en fin pub med levende musikk, ofte bra, i aleen mot kunstmuseet og 0 kr i inngangspenger og billig øl. Selv halveis avholdsfolk som meg må bare ølle der....
Det er ikke bare menn der om noen er redd for det?
Men du 445 som er morgenfull kan jo ha et forsprang her ved å kjøre direkte?
Men det hadde jo vært hyggelig å kjørt sammen, da turer i seg selv også er en glede! Og så må vi nedom Sarpsborg for å ta med kartleser!
Noen skrivefeil bare MÅ kommenteres og korrigeres!Torbo2 wrote:Men du 445 som er morgenfull kan jo ha et forsprang her ved å kjøre direkte?
Jeg er morgenFUGL, ikke morgenFULL!
Uff da, beklager, du ser jo åsseen jeg skriber!