Tror jeg nå har funnet ut av det eter mye leting på nett og bilder etc. Frontfangeren er lik fra 1951-1957/Tidlig 58. Da er det festehull i midtbiten. Deretter har kun sidedelene festehull da en bruker støtfangerhornet som feste nr 2. Før 1951 var fangeren i ett stykke.
Bakfanger fikk overligger i 1951, da ble den også tredelt. Nye flate støtfangerhorn i 1954, smalere sidedeler fra desember 1954. Deretter var den lik til tidlig 1958 da overligger forsvant og skiltlysene ble integrert i støtfangerhornene. Deretter når 544 kom ble det også en fordypning til skiltet til midtbiten som da var blitt 10mm lenger.
For å gjøre det hele "komplett umulig" var det også vanlig å bytte til nyere deler på tidligere modeller, samt at noen biler levert til Norge og USA av 544 hadde "Amerikabøyler" originalt.
Har lært en masse om denne detaljen, men det har vært litt av ett puslespill når en ønsker riktige fangere på bilen. Frontfangeren er fra før til en 544 som har kommet på i tidens løp. Og det kan en jo ikke ha.
hlyshaug og jeg har nå bestilt nye fangere i rustfritt stål, men det velger jeg å lage egen tråd på når de er mottatt, sjekket og montert. Dette er spennende greier som en kan spare mange penger på, mot å kjøpe nye forniklede fangere, om selvfølgelig kvaliteten er god nok.

.
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").