Det å innrømme at man har gjort det, og påstå at man synes resultatet er bra, er vel som å banne i kirken.
Men, tilgi mine synder, for her kommer min bekjennelse:
Sommeren 2008 var delvis bra, men også delvis ganske våt her i Oslo. Jeg vil ikke bruke Duetten i saltlaken om vinteren, men litt regnvær om sommeren - det får den tåle. Jeg konstaterte ganske raskt at viskergummien var ganske dårlig. På grunn av dårlig fantasi den dagen ringte jeg til Bilia for å spørre om de hadde viskerblader til en 1960 Duett. Svaret var NEI, men de kunne kanskje skaffe. Han antydet 3-4 uker og i overkant av 300,- pr blad.
Jeg ville ikke vente så lenge, og begynte å se etter alternativer.
Kriterier: Leveringstid, utseende og også pris var avgjørende. I tillegg skulle det være raskt og greit å montere.
Løsningen ble (tilgi meg
Disse ble montert i løpet av noen minutter, var hyllevare, kostet 33 kroner og så greie ut ....
Eller gjør de det?
Synspunkter?

