Så bra!
Det er 6 mm mellom pumpa og forgasseren på Duetten. Og 8 mm til pumpa.
Tror vel at det er best å sette den før pumpa, men om de ha grei pris, så kjøper jeg både 6 og 8 mm.
Så kan jeg finne ut hva som er best, for framtidig vurdering.
Og så vet vi hva som er best om andre vil gjøre noe med saken....
Dagens tips: (dette har sikkert ikke noe her å gjøre i det hele tatt, men nevner dette for å komme ut av sjokket...
Sjekk priser:
Jeg hadde en liten lekkasje (drypp) i blandebatteriet på badet i bobilen, og begynte å sjekke priser på forskjellige steder: 1100, 1400, 1900, 700, 298 (Biltema), men de var utsolgt. Allerede her ble det prissjokk, men...
Så jeg tok krana fra hverandre og limte en sprukken pakning med Aqua-lim og byttet tilkoblingspakningene, inn til videre, til Biltema fikk inn igjen. Den keramiske ventilen var som ny, og feilen med pakningen kunne se ut som var feilmontert fra fabrikken?
Nå er krana potte tett nå, og trolig holdbar...
Men så ser jeg ved en tilfeldighet at IKEA har dønn lik kran til 198 kroner! Og den til vasken 175 kroner.
Er det mulig!
Hva gjør man da! Kjøper for å ha i reserve?
Føler likevel ikke at jobben var bortkastet, da jeg fikk innblikk i en moderne kranfunksjon, men tenker man tid og penger, så kan det diskuteres. Men jeg slapp å kaste en gammel kran på søpla.... Hva sier man?
Det er jo store prisforskjeller på bilder også, men denne rekorden er vanskelig å slå.
Rensultat: mer penger til Volvodeler.....