Detter ver vel noe av det "råeste" av Duett-restaurasjon. Helt "sykt" - imponerende, er vel rettere sagt, så ingen misforstår:
http://volvopvlv.egetforum.se/1968-duet ... 28-15.html
men det er nok mye vi ikek vet, f.eks om alle EPA-byggene...
"Syk" bygging/oppfrisking av Duett
Re: "Syk" bygging/oppfrisking av Duett
Helt enig at det her var en del sykt.
Interessant tråd om MYE pågangsmot og fagkunnskap om mekanikk.
Materialvalget og utførelsen stiller jeg meg dog ganske tvilende til.
Interessant tråd om MYE pågangsmot og fagkunnskap om mekanikk.
Materialvalget og utførelsen stiller jeg meg dog ganske tvilende til.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Re: "Syk" bygging/oppfrisking av Duett
Konklusjon: MYE pågangsmot!
Det andre er ikke så godt å si noe om?
Så jeg velger å ikke kommentere de "råe" metodene her. Ikke kan jeg så mye om slikt heller...
Og så vidt jeg kan se vil jeg ikke kunne det heller, da jeg sikkert ville fått søvnproblemer...
Det andre er ikke så godt å si noe om?
Så jeg velger å ikke kommentere de "råe" metodene her. Ikke kan jeg så mye om slikt heller...
Og så vidt jeg kan se vil jeg ikke kunne det heller, da jeg sikkert ville fått søvnproblemer...
Re: "Syk" bygging/oppfrisking av Duett
Ja, en bil med hjemmesveiset eksosanlegg, 240-motor og finérgulv ville i alle fall vakt en viss oppsikt ved en norsk EU-kontroll. Ser for meg diverse brannmuligheter her.Torbo2 wrote:.... da jeg sikkert ville fått søvnproblemer...
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen