PV-bua

Nyttige linker en kommer over på internett
Post Reply
Torbo2

PV-bua

Post by Torbo2 »

Her er mye av interesse!
http://www.volvopv.no/
Ståle har gjort en innsats uten like her....
445

Re: PV-bua

Post by 445 »

Disse sidene har vært til inspirasjon for meg i lang tid.
Fine sider og fine biler.
Hobbyene sammenfaller med med mine interesser, så en vakker dag står jeg på trappen din Ståle!
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Torbo2

Post by Torbo2 »

Da står jeg gjerne på hjørnet og haiker nedi veien før du drar...
Synd det er et stykke unna, men jeg tror vi kunne fått en unik opplevelsestur, verd en kjøretur til vestlandet.
Men å få til noe slikt kverver planlegging... Og så må det jo passe for Ståle også...
ståle

Post by ståle »

Hei!

Kjekt dere liker PV-Bua mi, det er en plass jeg oppholder meg ganske mye, særlig høst/vinterkvelder,var litt mindre sist vinter da jeg gjorde ferdig renoveringen av hytten vår innvendig. Håper dere ikke kjefter på meg nå,men Amazonen er solgt for å gi plass til min nyinnkjøpte cadillac coupe 58 mod.så får tiden vise hva jeg finner på med den! Måtte faktisk utvide PV Bua litt for å få litt bedre plass til den store bilen :D

PVn derimot,den skal jeg beholde, er et eller annet spesielt med den,er liksom blitt glad iden,hvis det går an å si det om en bil,hehe :D

Ja dere er hjertelig velkommen på besøk når det måtte passe,hadde vært artig å møtt dere som jeg til nå bare har truffet her på nettet. Tror det er ca 50 mil til Bergen fra Oslo, men det er jo ikke så mye for en Volvo. Her er jo ganske mye fin natur her vest også,med fjor og fjell og Hav!

Skal gifte bort datter nr.3 på Lørag 7/7, så jobbe 2 uker til, før jeg kaster den blå arbeidsdressen for å tilbringe 2 uker på Kreta med min Fru,må jo være litt med hun også,hehe

God Sommer

MVH

Ståle
Torbo2

Post by Torbo2 »

Det høres bra ut!
Skulle gjerne tatt en tur, men det er det med avstander. Har forresten vært i Bergen med Duetten, for fire år siden om jeg ikke husker feil, og det fungerte fint. Så det er ikke umulig....
Du får ha en fin tur til Kreta!
445

Post by 445 »

Håper det gikk bra med bryllupet og at dere koser dere på ferie.
En vakker dag så ringer jeg og spør om vi kan ta en tur.

Synd med Amazonen, men veldig betryggende at du beholder PV'en.
Er helt enig i at dette er en bil man blir glad i!
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Post Reply