Det var ett dårlig bilde av dashbordet så jeg nå. Men det er da altså motoren som jeg ga 2000 kr for. Og grenrøra som skal monteres etterhvert. Så i morgen skal den under tak også den motoren. Forgasseren er teipet igjen så det kommer ikke noe vann nedi der viss det begynner og regne i morgen eller i natt. Men jeg rakk ikke pusse så mye i dag for jeg har vært på biltema og Jørgenrud og det er ikke i nærheten av hverandre. Så skulle jeg på fyllinga og tømme hengeren for søppel men de streiket så da fikk jeg ikke tømt den. Så da måtte jeg tømme halve hengeren hjemme i hagen. Så jeg fikk plass til motoren bakpå. Men i morgen skal den pusses ferdig foran og lakkeres. Så jeg kommer litt videre. For da begynner det og bli gøy når man ser at det skjer noe. Nå synes jeg selv det har skjedd lite med bilene mine.
Så da er det på tide og få ut fingeren. Så for jeg se om det blir noe tid igjen når jeg er ferdig med det. Og hvis det blir noe tid igjen da så tenkte jeg at jeg skulle pusse gulvet inne i bilen. Og ha på litt ferrobet og få tak i isolasjonsmatter.