fine sett dem har der. tok riktig nå da?
husker ikke om det er unc eller unf det går mest av. jeg har kjøpt begge to.
mener det er unf det går mest av???
Jeg mener og huske det var UNC skruer det jeg kjøpte. Så må jeg til Tønsberg i dag og hente ett sveisehefte. Så skal jeg til Sandefjord og hente en prismelampe til madammen. Så blir hu fornøyd en stund håper jeg. Så skulle jeg vært og henta Passaten min også men det vet jeg ikke helt åssen jeg skal få til for bilen til madammen skal på verkstedet i dag og hu skal på jobb i kveld. Så den bilen for jeg nok hente en annen kveld tenker jeg. Så føyker det som fy her så jeg må nok ut og holde veien åpen utover dagen tenker jeg. Jeg skjønner ikke åssen jeg noen gang har hatt tid til og jobbe.
Ja ikke sant men det skjønner jeg virkelig ikke. Savner det egentlig ikke så mye heller. Jeg har ikke kjeda meg en dag etter at jeg ble arbeidsledig. Det er bare pengene jeg savner. Eller savner hvertfall og ha litt bedre råd.
Var i Tønsberg i går og kjøpte sveisehefte. Har lest litt også. Men er ikke ferdig med og lese enda da. Jeg får ikke gjort så mye jeg gjerne ville gjort fordi det skjer så mye annet rart at. Er hos forskjellige leger og spessialister 2 til 3 ganger i uka. Men jeg er i garasjen så fort jeg har litt tid da. Jeg prøver og få gjort ferdig forstillinga så jeg kan sette på den igjen. Nå tror jeg at jeg har byttet det som kan byttes der. Så da blir det vel kanskje bra håper jeg.
Må en tur til Jørgenrud i dag og bytte noen deler. Jeg sa til en kamerat av meg at jeg skulle kjøpe Kemppi sveiseapparat da sa han det kom jeg ikke til og angre på. For det mente han var det beste sveiseapparatet på markedet. Så jeg gleder meg. Jeg tror det blir lettere og sveise med det enn det fra biltema.
Det sprutet ikke så mye det jeg prøvde på kurset hvertfall. Kan jeg kjøpe regulator fra biltema tro? Er det noe greie på de tro? Noen som har erfaring med den fra bt?
jangu1@hotmail.com wrote:Kan jeg kjøpe regulator fra biltema tro? Er det noe greie på de tro? Noen som har erfaring med den fra bt?
Jeg bruker regulatoren fra Biltema. Den har fungert bra i mange år.
Kjøp deg en flaske med Mison18 dekkgass.
Du får sjekke litt rundt om hvem som kan ha denne.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Da går jeg for den fra Biltema. Ja da skal jeg sjekke litt rundt hvem som kan ha den gassen. Har vært på Jørgenrud nå og fått tak i resten av gummiknotter til forstillinga og de to som skal ta av for slaga fra bakakselen. Eller de til bakakselen har jeg bare bestilt da. For de var ikke på lager.
I dag har jeg begynt og pusse der forstillinga skal skrues fast. Så i morgen skal jeg grunne der og så må jeg på bt og få tak i noe svart lakk tenker jeg.
Skal ut og prøve Saab 95 til madammen 2001 modell.