PV i Ilsbo Hälsingland mellom Gävle og Sundsvall:
Bildet er blitt borte fra TinyPic - merkelig...
Sortering i databasen?
Et bildefunn
Et bildefunn
Last edited by Torbo2 on Sat 19 May 2012 20:35, edited 2 times in total.
Re: Et bildefunn
Lurer på hvor alle de fine bensinpumpene og skiltene ble av.
Det var vel ikke noen som kunne finne på å kaste dem.....?
Det var vel ikke noen som kunne finne på å kaste dem.....?
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Har foreslått for fruen at en sånn pumpe kan være en passende gave når husbonden en gang fyller 50. Forsøker å tolke svarene "fnys" og "snøft" så poitivt jeg kan...
A-76304 "Svarten"
1957 Volvo PV 444
1957 Volvo PV 444
Det er ikke det at hun søker etter godlukta av gammel god bensin?
Hei!
Husker godt disse stasjonene fra mine yngre dager,hadde et par av de her på den lille øya Sotra før vi fikk bro til fastlandet i 72. Nå har de forlengst blitt store Statoilstasjoner og andre som selger pølse,bl.annet!
Har forresten lyst på en sånn gammel pumpe jeg også til bua mi,men det er så mye gammelt jeg kunne tenkt meg,få ta en ting om gangen!
MVH
Ståle
Husker godt disse stasjonene fra mine yngre dager,hadde et par av de her på den lille øya Sotra før vi fikk bro til fastlandet i 72. Nå har de forlengst blitt store Statoilstasjoner og andre som selger pølse,bl.annet!
Har forresten lyst på en sånn gammel pumpe jeg også til bua mi,men det er så mye gammelt jeg kunne tenkt meg,få ta en ting om gangen!
MVH
Ståle
Hlyshaug: Kanskje jeg skal tipse din kjære om disse?
http://www.vintagepetrolpumps.co.uk/
http://www.vintagepetrolpumps.co.uk/
Hei Ståle! Har du lest boken Hestekrefter av Lars Mytting? Hvis ikke: Gjør det!ståle wrote:Husker godt disse stasjonene fra mine yngre dager,hadde et par av de her på den lille øya Sotra før vi fikk bro til fastlandet i 72. Nå har de forlengst blitt store Statoilstasjoner og andre som selger pølse,bl.annet!
Har forresten lyst på en sånn gammel pumpe jeg også til bua mi,men det er så mye gammelt jeg kunne tenkt meg,få ta en ting om gangen!![]()