Tillegg: Det jeg ser nå er at jeg kunne "bundet" de to rørene sammen?

Da kunne de kanskje dempet hverandre?
Men den står festet i karosseriet, rammevangen og skulle svinge med samme frekvens som resten av bilen. Den har ikke forbindelse med motoren, borstsett fra avkumslange til manifolden, men denne slangen er både myk ogl ang, da den går inn på manifilden i bakkant.
Jeg bruket mye tid for å finne plass til servoen, og jeg tror dette var den eneste, om jeg skulle det ha den i motorrommet, uten for lange rør og slanger.
Litt stor motor...

. Den har i alle fall stort potensiale!

Den har forresten 248 graders kam, med motortype 800-02 - det samme som B18/20 A.kam
De nahr forholdsvis stor forgasser med optimal lambda (balandingsforhold), feitere enn originalt med andre ord, og maks. fortenning osv. så den flytter seg godt. Men over 5800 o/min butter den da ventilfjærene ikke klarer å henge med, men da er ikek speedometernåla synig lengre uansett........ men sånn skal det nok få lov tl å bli, da jeg har vikitgere ting fore...
Svingninger fra innerskjermen tar det buede festestaget seg av- det som er festet mellem innerskjerm og servoen.
Bak på bilen har jeg brukt "spiralmetoden" på et kort rør fra fordelingsenheten mellom bakjulene mot slangene...
Men nåe er det visst krim på TV, hører jeg........