Vell, vell, da fikk du tvunget igjennom meningen din 445:
Da ble to sirkler og to runde skiver "klasja" på brønnene, men noen bulker ovenfra for å få god metellisk forbindelse! Så får vi se om 30-40 år om det holder?
Hvis ikke så må jeg eller eieren klage til 445!:
De ble limt på med eoxy langs kantene av sinkbitene, altså tørt innenfor...

Og så måtte jeg male på 2K Hagman på toppen med en sminkekost fra "dameavdelingen" på jobben. De er utrolig myke og har dusk så det rekker....
Legger igjen en overflate som er struíperfri og så slett som pent påsprøytet!

Men akkurat her anstrengte jeg meg ikke med glattheten, men å få grunningen godt inn i sprekkene/overgangene.

Så får vi se om brønnene går inn her:

Ellers blir det brønnborring? Tror det er flere hundre my med lakk som kan gjøre det trangt, men det vil tiden vise - en annen dag...
Må se litt på bremsene på Dauphinen i morgen...
En kritsik EU-kontrollør hos NAF mente det var litt stor forskjell på bremsene framme! 40-50%!

Jeg poengterte at jeg hadde det oppe på to år siden og sjekket! Bilen er så retningsstabil i sin konstruksjon at jeg merket det ikek i det hele tatt! Trolig vanskelig å merke puntering også, på gunn a stor caster og liten ET (inpress)... Det er frodeler og ulemper med det meste...
Men så var det feil med en hovedlyspære også, smeltet skjerm inni pæra! Rart!
Så da må jeg innom igjen!

Renault 4 -eren gikk glatt igjennom, men da hadde eieren, min eldste sønn, og jeg tatt av tromlene framme og pusset og renset og sjekket de bevegelge delene. Og det var 0 rust inni der!

Vell, det er jo ikke rust andre steder på bilen heller... Det til tross for at den til tider har stått ute og vært vinterkjørt...