Rust? Har da ikke rust der, kun kanten nederst på siden forran bakhjulet og en ca 15-20 cm forover. Rundt bensinpåfyllingen var det helt greit. Eneste skumle er jo at påfyllingsrøret går ned på baksiden, men på denne bilen kan en jo lett fjerne bensitanken når en holder på

. Tror jeg skal rigge meg til med en 5 liter under panseret. Har en båtkobling til sort ekstrakanne som jeg kan bruke... Nå ble garasjegulvet støpt i dag, og portene kommer om et par-tre uker

. Spørsmålet er hva jeg gjør med gulvet nå før vinteren... Tror ikke jeg skal ha på epoxy over det hele før til våren... Får snakke med noen som har peiling i malesjappa

.
Ellers har jeg forsøkt meg på å bestille dekk på nettet. Fikk tak i 175x15 som er det som skal passe på Duetten. Litt større hjul enn PV'n, og faktisk litt større rulleomkrets enn 195/70x15..
En sliter jo litt med at original bredde er ca 150mm, men da med opprinnelig dekkprofil på 95 mens dagens er maks 82 og denne er "utdøende". Tror jeg skal lage et eget emne om dette, for her er det alt for mye tall og utregninger, som egentlig ikke hører hjemme her i en prosjekttråd....
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").