Hei. Noen som har den som håndbrems wiren er festet i under bilen. den som sitter fast i det flattjernet med liten bolt å låse splint. som wiren går i bue igjenom?? om dere skjønner hva jeg mener?
Mvh Håvard E Johansen
Håndbrems.
-
-
Har ikke det. men skal gi et forsøk på nytt. pleier ikke å bruke jørgenrud så mye.
Bruker mest www.motoroldies.se.
Mvh Håvard E Joahnsen
Bruker mest www.motoroldies.se.
Mvh Håvard E Joahnsen
-
Re: Håndbrems.
Og så sier han gjerne at du får rabatter om du kjøper for så og så mye, husker ikke det beløpet, men jeg kom under, men jeg skulle få neste gang sa han....
Kaffe er smart, for da tar du sikkert en runde til forbi alle hyllemetrene hans mens du drikker... Så finner du sikkert masse som du kanskje trenger i tillegg , bilder og plakater osv. og masse mer med deg hjem i esken, det skjedde med meg...
Kaffe er smart, for da tar du sikkert en runde til forbi alle hyllemetrene hans mens du drikker... Så finner du sikkert masse som du kanskje trenger i tillegg , bilder og plakater osv. og masse mer med deg hjem i esken, det skjedde med meg...
Re: Håndbrems.
Har du fått tak i denne delen?
Jeg skal til Stockholm om noen uker, så hvis du fortsatt mangler delen, kunne jeg undersøkt på VP Autoparts.
Jeg skal til Stockholm om noen uker, så hvis du fortsatt mangler delen, kunne jeg undersøkt på VP Autoparts.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen