Hallo, Jeg har nå kjøpt min første pv. Har ikke noe hast med noe total overhaling, skal brukes litt først. Har tatt det mest viktige først (hovedlys, blinklys) har også pusset med Autosol innvendig.
Enda en PV 444-34 1957
Enda en PV 444-34 1957
Volvo pv 444-34 1957
Og her er ett bilde av Pv`n
Volvo pv 444-34 1957
Velkommen skal du være!
Grattis som PV-eier, og velkommen i klubben!!
Hilsen en som fortsatt roter i pappeskene og veiver med stålbørsten..
Hilsen en som fortsatt roter i pappeskene og veiver med stålbørsten..
- Duett 1962 -
Sommer og "alle" er ute og kjører?..
Hei Hansen!
Høres ut som du koser deg med kjørbar PV! Er ikke den store aktiviteten her på forumet for tida nei, Pål hadde jo en lang og detaljert serie om oppussinga si her i vinter, men nå vet jeg ikke om også han er ute og kjører? Hehe - Her går det fremdeles noe i stålbørste, selv om de fleste understellsdelene nå har fått på seg grunning og to strøk med sort og er klare for sammenmontering med sandblåst og snart nylakkert ramme. Er et stykke igjen til man kan ut å kjøre, men det går da den riktige veien! Ser at jeg burde ta en kveld foran pc'n snart og få lagt ut noen bilder av aktiviteten. Har også hatt et avbrekk grunnet konfirmasjon i heimen, men nå skal jeg prøve å få gjort en innsats før ferieukene kommer og drar meg nordover!
Stå på alle sammen, og ha en riktig god gammelbilsommer!!
Høres ut som du koser deg med kjørbar PV! Er ikke den store aktiviteten her på forumet for tida nei, Pål hadde jo en lang og detaljert serie om oppussinga si her i vinter, men nå vet jeg ikke om også han er ute og kjører? Hehe - Her går det fremdeles noe i stålbørste, selv om de fleste understellsdelene nå har fått på seg grunning og to strøk med sort og er klare for sammenmontering med sandblåst og snart nylakkert ramme. Er et stykke igjen til man kan ut å kjøre, men det går da den riktige veien! Ser at jeg burde ta en kveld foran pc'n snart og få lagt ut noen bilder av aktiviteten. Har også hatt et avbrekk grunnet konfirmasjon i heimen, men nå skal jeg prøve å få gjort en innsats før ferieukene kommer og drar meg nordover!
Stå på alle sammen, og ha en riktig god gammelbilsommer!!
- Duett 1962 -
Jeg var inne på nettsiden din...Kul Duett.. Jeg la også merke til verkstedet ditt WooW , du har stor plass. Driver i en liten garage selv. Ved siden av PV har jeg også en Blazer og en HD.
Ps: Hullene etter blinklysene kan jo brukes til lufte kanaler til luftfiltere.hehe
Ha en riktig god sommer til deg også !!
Ps: Hullene etter blinklysene kan jo brukes til lufte kanaler til luftfiltere.hehe
Ha en riktig god sommer til deg også !!
Volvo pv 444-34 1957