Det er ikke noe som haster nei. Ja viss du ville være så snill så sier jeg takk til det jeg. Det er bare noe ja.
Det er ikke noe skjermer eller noe så stort. Jeg skal se over hva jeg trenger av det de har.
Så kommer jeg tilbake og sier hva det er.
Da ser det ut som det blir fisketur i dag. Må ta en liten pause fra pv,n.
Jeg har egentlig ikke tid til det men jeg må vel bare ta meg tid til det.
For madammen synes det er gøy og fiske også. Men jeg driver og tar noen bilder av taktrekket .
Men jeg må ta flere bilder så jeg klarer og forklare åssen jeg gjør det. Men jeg vet ikke
om det blir riktig da. Men jeg tror det blir det om jeg får det til sånn som jeg har tenkt.
Jeg har målt opp og mener det bør bli riktig. Men det blir en del klipping og tilpassing etter
at jeg er ferdig med og sy. Så holder jeg på og pusse de stengene ned fra taket og rundt
oppe i taket som kan bli synlig. For det skal bli oransje også skal stengene og det andre bli svart matt
tror jeg. Når jeg blir ferdig med denne bilen tror jeg ikke det er mange som er like den.
Vi var 7 biler på tur.
Det er fine PV-vennlige veier i områdene rundt deg.
Vi stoppet i Drøbak og spiste medbragte boller og drakk kaffe.
Synd du ikke så oss.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Egentlig ikke. Jeg har lagd CV og åpen søknad og søknad til jobb relatert søknader.
Og det har jeg gått og lært før også, 2 ganger. Men jeg skal til utredning med ryggen min
for og se om jeg kan bli bedre så jeg kan jobbe. Men ut i fra det legen min har sagt er det visst ikke
noe leger eller andre kan gjøre. Så jeg får bare vente og se.