Min grønne PV
Min grønne PV
Her er noen bilder av gobilen vår..
Re: Min grønne PV
Vakker bil gitt! Fin farge og fine felger. Helt originale er det vel ikke, men de er jo originale på sitt vis. Mener denne bilen var til salgs i Sverige for en tid tilbake? Det var i alle fall en tilsvarende i høy prisklasse.. Nå er den i alle fall på trygg norsk jord... Denne må vi få høre og se mer til!
-
Kjempe fin bil ja. Men er det noe motor i den da uten om det vanlige?
1957 pv 444 B-10326 og 1958 pv 544
sitter en go B18 bw motor med en weber på. go motor og går rimelig så det funker bra...
Hei torbo. Nei denne har ikke vært til salgs i Sverige men e kjøpt her hjemme og er fornøyd med denne ja....
Meget pen farge!
Er bilen så lav at det er vanskelig å komme over fartshumper?
Er bilen så lav at det er vanskelig å komme over fartshumper?
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Stilig PV
American racingfelger?….tommer?…høyde,bredde,…..dekk?
Forstilling byttet?
Nyskjerrig på alt av ….ja alt ….fortell,fortell….
American racingfelger?….tommer?…høyde,bredde,…..dekk?
Forstilling byttet?
Nyskjerrig på alt av ….ja alt ….fortell,fortell….
Det american racing felger ja 8/18 rundt hele m 235/30 dekk og bilen er ganske original m luftfjøring og det er montert i originalfester så er ikke kappet eller skjært i noe for å montere dette. Bredda bakskjermer er det som er byttet ut utvendig og tatt bort støtfangere da...syns den er finest slik.....
Bare for nysgjerrighetens skyld. Hva regner du som minimumsklaring mellom dekk og skjermkant for at det ikke skal subbe. Erfaringer? Jeg må passe på at det blir nok klaring på min duett når jeg bygger den opp nå med bredere felger enn standard. Har i underkant av 5mm med standard kant.
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").