Hva er problemet?
Hva er problemet?
Har en PV 1947 mod med b4b og Carter-forgasser. Bilen går strøkent inntil den oppnår et visst turtall (på vei starter problemet ved ca 50-60 km/t), da
begynner den å hoste/sperre og vil ikke gå fortere. Forleden presset jeg den nok litt hardt, og det piplet bensin ut fra forgasser.
Har byttet manifoilpakninger, div tenningsdeler, overhalt bensinpumpe og forgasser med rep-sett fra VP mm.. og justert. Allikevel oppfører den seg likedan.
Kanskje har noen her på forumet vært borte i noe av det samme, eller vet hva det kan være?
begynner den å hoste/sperre og vil ikke gå fortere. Forleden presset jeg den nok litt hardt, og det piplet bensin ut fra forgasser.
Har byttet manifoilpakninger, div tenningsdeler, overhalt bensinpumpe og forgasser med rep-sett fra VP mm.. og justert. Allikevel oppfører den seg likedan.
Kanskje har noen her på forumet vært borte i noe av det samme, eller vet hva det kan være?
Re: Hva er problemet?
Har du kontrollert nåleventilen i forgasseren?
Feil hoveddyse?
Hvilken størrelse har du?
Feil hoveddyse?
Hvilken størrelse har du?
Får sjekke denne nåla en gang til. Denne forgasseren virker mer komplisert enn min gamle zenith.
Hei har en helt ny forgasser til B4B motor du kan få kjøpt,kjøpte feil til min pv
Er det Carter-gasser eller Vig 30 ? Er den helt ny eller nyoverhalt? Evnt. pris?
Den er helt ny,kan sende deg bilde på epost hvis du vil.skal sjekke hva slag det er. koster ny 3600 i Sverige,du kan få den for 2000,-
Ok, fint det... Skal se om jeg får orden på min først... Kommer evnt. tilbake til saken
Den er grei du,det er en carter forgasser.
Har du fortsatt denne forgasseren til salgs ?
Hei igjen jada den har jeg enda, så den kan du få kjøpt.
Så bra Men det hadde vært fint om du kunne sende meg et par bilder på mail, slik at jeg er helt sikker på at den
passer med tanke på fester og slikt. hansbl62@hotmail.com
passer med tanke på fester og slikt. hansbl62@hotmail.com
Bilder av forgasser er sendt nå.
Takk! Og mail er sendt tilbake