jangu1@hotmail.com wrote:Jeg vet ikke om den gradestokken jeg har på terassen er riktig. Men hvis den er riktig så er
det faktisk 28 + grader i sola her nå.
Hva i all verden hadde du på terrassen å gjøre?
Du har vel ikke bilen der?
Ut i garasjen med deg!
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Da er det ut i garasjen med kaffen og pusse bil. Så skal jeg ta noen bilder så dere blir litt oppdatert på prosjektet mitt.
Det er snart på tide og rulle den i sola når sola begynner og varme litt mere.
Det skulle visst bli varmere snart nå så da får vi se da. Om noen har tid og lyst er det bare og komme og se på
prosjektene mine i virkeligheten det er veldig hyggelig det synes jeg. Jeg trodde jeg skulle få mye bedre råd når jeg
sluttet og røyke men pengene går visst til mye annet rart. Nå er det 5 eller 6 uker siden jeg sluttet og røyke.
Da er det ned og ta bilder snart. Jeg har liggi rett ut noen dager nå med migrene.
Så da ble det ikke noe bilder tidligere. Men jeg skal se om jeg ikke kan få tatt noen bilder i dag da.
For nå er formen bedre.
Arbeidsro ?? Hva er det for noe? Ja det blir pusset og sparklet om dagen men nå skal visst vinteren komme igjen.
Jeg tror ikke jeg kommer til og bruke han sveiseren alikevel for han kom hit på lørdagskveld og stjal en bil.
Mens jeg var på sykehuset med min datter. Så det er nesten sånn at jeg ikke håper jeg får tak i han.
Får da er jeg ikke helt sikker på hva jeg kommer til og gjøre med han.
Han tok Peugoten som svigerfaren min kjøpte av meg. Så han lot pv,ene stå rolig.
Ja de sier så. Jeg sparklet i går men det var ikke skikkelig tørt i dag heller synes jeg det
kjentes ut til. Så jeg gleder meg til uka da det skal komme varme. Det er i grunn på tide synes jeg.
For nå er jeg møkka lei vinteren og kulde.