Litt oppdatering. Begynner nå å se enden på 2CV prosjektet, så kanskje en kommer i mål om ikke alt for mange ukene... Startet opp Duetten igjen i går og lot den få gå seg litt varm. Står å fryser i garasjen stakkar

. Lengter nok inn i varmen igjen selv om den står frostfritt. Ikke vond å be akkurat etter at jeg fikk stilt om choken til å dra på mer gass også. Sakl bli godt å få den tilbake på hobbyrommet for å få "sluttført" restaureringen såpass at den kan brukes i vanlig trafikk.
2CVn har vært et omfattende prosjekt hvor det meste er byttet, men i går begynte jeg for alvor å slipe og sparkle, så da går det vel en uke på det før vi kan grunne og lakke. Litt småsveis kan det også bli for det er ikke til å komme vekk fra at det er gjort noen reparasjoner underveis på de 30 årene den har eksistert..
Et par bilder av prosessen...

- Skjulte skatter under et blankt yttre

- Høyt og luftig

- Ny torpedo, gulv og bakseteboks

- Dagens status etter litt innledende sliping
Begynner ihvertfall å ligne på bil igjen etter 5 uker relativt intens kveld og helgemekking. Kan se for meg at det blir litt "pussepåske" hehe..
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").