Du verden! Jeg visste ikke at du var arkeolog?Reodor57 wrote:Dagens utfordringer i bilder...
Her var det behov for utgraving.
Du verden! Jeg visste ikke at du var arkeolog?Reodor57 wrote:Dagens utfordringer i bilder...
Er vel mer en "graver" da jeg ikke tar avstøpninger av "dritten" hehe Bøtta på 10 liter pluss støvsugeren er snart full ihvertfall...445 wrote:Du verden! Jeg visste ikke at du var arkeolog?Reodor57 wrote:Dagens utfordringer i bilder...
Her var det behov for utgraving.
Du verden så flott det blir!Reodor57 wrote:Bremser luftet med litt kluss grunnet litt mangelfull maskinering av tetteflaten.
Hjul.Reodor57 wrote:Har bremser igjen ihvertfall, så med radiator og vann på plass er det bare tut å kjør, eller var det noe mer jeg bør ha på kanskje..
Jeg har også bare positive erfaringer fra Andersens radiatorservice.Reodor57 wrote:Levert radiatoren til sjekk hos Andersens radiatorservice.
....... Da er det greit å levere til folk som kan. Da jeg kom inn av døra kastet han bare et blikk på radiatoren og sa "gammel Volvo?". Tror den er i de beste hender.
Det kan jeg gjerne gjøre. Har ikke noen ekstra kuplinger, men det har kanskje du?Reodor57 wrote:Når du skal lage bremserør langs ramma, kan du da lage to?