Gummikloss under festebolter frontstykke
Gummikloss under festebolter frontstykke
Kjære PVenner, hjelp min dårlige hukommelse. Da jeg demonterte min PV fotograferte jeg heftig, men klarer ikke å finne ut noe sted om gummiklossen skal sitte mellom frontstykket og ramma eller under ramma.
Milander PV544A B16 1959
tlf 95826116
tlf 95826116
Re: Gummikloss under festebolter frontstykke
Du er i godt selskap. Skal prøve å trykke på Rev-knappen.
Jeg fant ikke noen tegning elelr bilde, men det høres ut som de skal sitte på oversiden.
Jeg fant ikke noen tegning elelr bilde, men det høres ut som de skal sitte på oversiden.
Jeg har ringt noen av PV-folka, men de hadde bilene på "fjernlager". Hvis en av dere har bilen heime, kan du da sjekke dette for meg, jeg er i gang med montering. Det er bare å bøye seg litt og kjenne etter.
I samme slengen kunne du fortelle meg om hvem som er hvem av pedalene. Det er forskjell på brems- og clutchpedal. Den ene har fotplata midt på stanga mens den andre har plata litt til siden. På forhånd takk.
I samme slengen kunne du fortelle meg om hvem som er hvem av pedalene. Det er forskjell på brems- og clutchpedal. Den ene har fotplata midt på stanga mens den andre har plata litt til siden. På forhånd takk.
Milander PV544A B16 1959
tlf 95826116
tlf 95826116
-
Hei. Var ute å så på bilen, jeg har 2 klosser, en mellom og en under