Hvor er det bra å handle?hlyshaug wrote:Jeg har gode erfaringer med GoPro i såmåte, og nå har det kommet en ny versjon, som kan styres trådløst med fx iPhone. Koster under NOK 3.000.
Hvilke minstekrav og utstyr i tilelgg trengs?
Hvor er det bra å handle?hlyshaug wrote:Jeg har gode erfaringer med GoPro i såmåte, og nå har det kommet en ny versjon, som kan styres trådløst med fx iPhone. Koster under NOK 3.000.
Tenkte nå mest på montering av styringsdemper, jeg da...Torbo2 wrote:Det er Duetten jeg skal studere nærmere. Men det er vel lett å skifte over fra bil til bil?
Jeg handler gjerne på FotoVideo i Møllergata. Vet ikke om de er billigst, men det er fagfolk som jobber der. Fikk min i en såkalt "motorsport edition", som inkluderer noen selvklebende fester til rette og buete flater, og et kraftig sugekoppfeste for blanke flater lcd-skjerm.Torbo2 wrote:Hvor er det bra å handle?hlyshaug wrote:Jeg har gode erfaringer med GoPro i såmåte, og nå har det kommet en ny versjon, som kan styres trådløst med fx iPhone. Koster under NOK 3.000.
Hvilke minstekrav og utstyr i tilelgg trengs?

Denne har jeg visst oversett? styringsdemper, ja.... Jeg har fått tegninger/bilder fra en svenske som har dette utstyret, men han ville ikke selge dette. Men det skal være greit å lage. Det som må sjekkes ut er hvilken støtdemper som kan brukes. Den må ha reservoar som gjøre at den kan ligge. Og så er det lengden som må passe, eller rettere sagt - den må være lang nok.445 wrote:Skal du montere dette på Duetten eller PV'en?Torbo2 wrote:Action kamera hvor jeg kan filme hjulenes oppførsel før og etter montering av styringsdemper på dårlige veier

Hvordan går det med bruksanvisningen?Torbo2 wrote:Dagens beste? GoPro!
![]()
Det ser ut som jeg må lese bruksanvisningen, og så sprøs det om jeg er tålmodig nok?