Jubeleumslandstreff 2010
Jubeleumslandstreff 2010
Er utrolig skuffa over klubbens planlegging av treffet. Ringte i dag for å bestille meg hytte, men alt var opptatt. Pga, det allerede skulle komme 2 busser dit.
pv 544 og p-210:)
-
Eivind Laag
Landstreff 2010
Hei. Var i kontakt med Høysand camping før helgen og fikk samme svar som de 2 foregående innlegg. Leste kunngjøringen i PVmagasinet for å se etter en kontaktperson for dette treffet, men det var det ikke. Når det er arangert landstreff så er det styret i NVPVklubb som har stått for dette, og det er vel det denne gangen også. Jeg støtter (tyla)når hun ber om en redegjørelse fra styret på denne siden. Det er vel de fleste som kommer til et landstreff som har behov for overnatting og vil be styret komme på banen her på forumet STRAKS !!!!!!!.
E Laag.
E Laag.
Bare en ting som slår meg her: PV klubben har hjemmeside og et forum, men det er visst mer viktig å komme på facebook enn å informere om jubileumstreffet på nett. Der burde det jo ha stått for lengst. På hjemmesiden eller til og med Info fra styret! Men, det er vel for mye forlangt når det ikke er noe info der fra før....... Vi medlemmer kunne jo skadet oss når vi detter av stolen hehe.
En annen ting er jo tidspunktet for treffet. Siste uka i fellesferien.. Og vi som har biler som ikke liker kø! Tomgang med 2 bladet mekanisk vifte er ikke gøy. Kanskje modifisere til en 5 blader Opelvifte for anledningen?Volvo med Opel lyd
? Flytt heller treffet til en uke senere. Da bør det være både plass og mindre kø.
En annen ting er jo tidspunktet for treffet. Siste uka i fellesferien.. Og vi som har biler som ikke liker kø! Tomgang med 2 bladet mekanisk vifte er ikke gøy. Kanskje modifisere til en 5 blader Opelvifte for anledningen?Volvo med Opel lyd
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
Landstreff 2010 og hyttebestilling
Se info fra styret.
Hilsen
Norsk Volvo Pv klubb
Formann Wenche K. Fagerlid
Hilsen
Norsk Volvo Pv klubb
Formann Wenche K. Fagerlid