Page 60 of 60

Re: 444

Posted: Thu 14 Feb 2013 13:17
by jangu1@hotmail.com
Nei kan ikke klage på den timeprisen synes jeg. Hvis han er flink skal jeg si i fra om noen andre vil benytte han. :D

Re: 444

Posted: Thu 14 Feb 2013 13:57
by Torbo2
Det blir spennende å høre hva han kommer fram til?

Re: 444

Posted: Thu 14 Feb 2013 18:27
by jangu1@hotmail.com
Ja jeg gleder meg til og høre hva han sier? Men han skulle ha vært her nå trodde jeg.

Re: 444

Posted: Thu 14 Feb 2013 18:47
by jangu1@hotmail.com
Nå sendte jeg han en sms og spurte om han kom men han trodde han måtte komme i morgen i steden.
Kunne jo godt ringt og sagt det da. Nå har jeg sittet og ventet på han siden kl 15,30.
Det er jo litt dårlig og ikke gi beskjed om at han ikke kommer før jeg tar kontakt med han.

Re: 444

Posted: Thu 14 Feb 2013 23:09
by 445
jangu1@hotmail.com wrote:Nå har jeg sittet og ventet på han siden kl 15,30.
Håper du har brukt tiden effektivt til sliping eller noe annet gøy!

Mange håndverkere kan hverken klokke eller kalender, men de er flinke i sitt fag likevel.

Re: 444

Posted: Fri 15 Feb 2013 19:33
by jangu1@hotmail.com
Ja det er sant. Men er det ett kriterie for og bli håndverker tro?