Re: Volvo Duett 1961, B18.
Posted: Sun 11 Feb 2024 21:09
Hei
Har du sjekket trykket på bensinpumpa? Kan virke som den får for lite bensin som 445 sier. Med Stromberg må en sjekke dette først før en skrur av flottørkammeret. Dette fordi det kan være vanskelig å få flottørkammeret tett etter demontering. Siden bilen går greit på tomgang, kan det virke som det ikke er i forgasseren feilen ligger, med mindre dysenåla har løsnet i stempelet. Dvs den som er på undersiden av stempelet. Regner med at du bruker ATF/forgasserolje og ikke vanlig mineral motorolje.
Sjekk pumpetrykk og om nåla har løsnet i forgasseren.
Skal forsøke å svare tidligere neste runde .
Har du sjekket trykket på bensinpumpa? Kan virke som den får for lite bensin som 445 sier. Med Stromberg må en sjekke dette først før en skrur av flottørkammeret. Dette fordi det kan være vanskelig å få flottørkammeret tett etter demontering. Siden bilen går greit på tomgang, kan det virke som det ikke er i forgasseren feilen ligger, med mindre dysenåla har løsnet i stempelet. Dvs den som er på undersiden av stempelet. Regner med at du bruker ATF/forgasserolje og ikke vanlig mineral motorolje.
Sjekk pumpetrykk og om nåla har løsnet i forgasseren.
Skal forsøke å svare tidligere neste runde .