



Girkassen taes ikke da denne er pen i lakken. Må bare fylle på noen områder med lakk.
Det finner du i manualer som ligger på klubbens hjemmeside.Frydenbø wrote:Men tiltrekningsmoment til topp og diverse, hvor finner man det?
Takk skal du ha!445 wrote:Det finner du i manualer som ligger på klubbens hjemmeside.Frydenbø wrote:Men tiltrekningsmoment til topp og diverse, hvor finner man det?
Ja den forsvinner ganske raskt. Er nesten som magi når du sandblåser!445 wrote:Den rusten forsvant fort!![]()
Bruker sand. Var en liten fillebit oppi der. Så det går fint.Reodor57 wrote:Bruker du sand eller soda? Sand legger seg jo over alt og kryper inn i alle åpninger. Tror jeg hadde tettet oljeeksosen også. Der går det rett inn på ventilløfterne..





