Morro at du fortsatt har ungdomsbilen din fortsatt, da. Trur det er mange som har hatt mye morsomt før, som de i dag angrer på at de solgte.
Grenrøret passer nok hvis det er til pv. Det er ikke SÅ veldig trangt nedi der, det viktigste er nok at det knekker så mye bakover tidlig slik at det går klar av traversen og fortsetter mellom den og torpedoveggen.
Uansett koster det ikke mange hundrelappene å få bygd det om slik at det passer. Fordelen med grenrøret er så stor at det nok lønner seg. Hva slags eksos skal du bruke? Er det en dobbelflens jeg skimter på bildet? Med en såpass godt optimalisert (ikke trimmet

) motor er vel det den neste proppen? Jeg fikk litt sjokk da jeg så forskjellen på det anlegget som satt på pv'n min og det nye 2" simonsanlegget. Klart at motoren lettere blir kvitt avgassene med større anlegg... Litt grommere lyd er vel heller ikke å forakte???
120hk i den dråpeformede blir topp! Skikkelig kjørbart!
1962 544 B-91923 Endelig lykkelig innehaver av en pv med vindusviskere som ikke tar full runde på panseret, og som parkerer der de skal, når de skal...