Reklame før kunne by på så mangt:
http://www.vibilagare.se/video/bilrekla ... v544-38662
I dag hadde nok bilbeltet vært på..
Spørsmål:
Hva er det som er karakteristisk med måneskinnet?
Svar: Enten blir det beundret eller så blir det glemt....
Kjærleik
Re: Kjærleik
Min erfaring er at det er lett å bli solbrent på måneskinnet
A-76304 "Svarten"
1957 Volvo PV 444
1957 Volvo PV 444
Før i tiden var jo det et sjekketriks å spørre om man skulle ta en tur ut for å se på måneskinnet? Noen ganger ble det rett og slett glemt visst nok?
Men hvordan du kunne bli solbrent er jo et mysterium hlyshaug? Ble det da en lang tur til neste dag og solig og bading på en strand neste dag, uten solkrem?
Her trenger vi en oppklaring?
Men hvordan du kunne bli solbrent er jo et mysterium hlyshaug? Ble det da en lang tur til neste dag og solig og bading på en strand neste dag, uten solkrem?
Her trenger vi en oppklaring?
Prøver meg på en forklaring på hvordan bli solbrent PÅ måneskinnet (ikke I):
Hvis hlyshaug går til en frisør og ber om en satelittklipp, så klipper frisøren noen runder i bane rundt "månen".
Den samme månen (på toppen av hodet) er skinnkledd, og dette måneskinnet kan man bli solbrent PÅ.
Hvis hlyshaug går til en frisør og ber om en satelittklipp, så klipper frisøren noen runder i bane rundt "månen".
Den samme månen (på toppen av hodet) er skinnkledd, og dette måneskinnet kan man bli solbrent PÅ.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Forøvrig var det flott fullmåne her i Stockholm i går kveld.
Bagasjerommet på Toyota'en er godt dekket med "Kjærleik" i form av diverse godsaker til Volvo...
Bagasjerommet på Toyota'en er godt dekket med "Kjærleik" i form av diverse godsaker til Volvo...
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Det var en god forklaring! Jeg tenkte ikke i de baner, da jeg er månefri foreløpig..
Stockholm ja... Det lover bra. Venter med spening, du har vel med et hjullager bl.a.?
Blir det en tur i Gamla stan? Eller bare familiegreier?
Tvers over der ligger det minst en norsk gammel fjordabåt som brukes til hotell. Har overnattet der et par ganger i trange lugarer, men det har sin sjarm det også. Tror den ligger der ennå... Vet ikke om det er så mye å få med seg i seg selv, men for de som skal overnatte i Stockholm er det flere båter man kan overnatte i.
Stockholm ja... Det lover bra. Venter med spening, du har vel med et hjullager bl.a.?
Blir det en tur i Gamla stan? Eller bare familiegreier?
Tvers over der ligger det minst en norsk gammel fjordabåt som brukes til hotell. Har overnattet der et par ganger i trange lugarer, men det har sin sjarm det også. Tror den ligger der ennå... Vet ikke om det er så mye å få med seg i seg selv, men for de som skal overnatte i Stockholm er det flere båter man kan overnatte i.