Følg med i PV-Magazinet - neste nummer kommer ca 23. mai

Generelle diskusjoner som vedkommer vår hobby.
Post Reply
User avatar
Lisbeth Falling
Posts: 28
Joined: Tue 10 Jul 2007 10:29

Følg med i PV-Magazinet - neste nummer kommer ca 23. mai

Post by Lisbeth Falling »

I neste nummer kommer det mer info om det svenske PV-treffet i Tøckfors 27. - 28. juni - og om Norsk Volvo PV Klubbs hovedtreff i Valdres 14. - 16. august

Image
User avatar
Lisbeth Falling
Posts: 28
Joined: Tue 10 Jul 2007 10:29

Post by Lisbeth Falling »

Lisbeth Falling wrote:I neste nummer kommer det mer info om det svenske PV-treffet i Tøckfors 27. - 28. juni - og om Norsk Volvo PV Klubbs hovedtreff i Valdres 14. - 16. august

Image
OBS! Send gjerne bilder og fortell om prosjektene dere jobber med - materiellfrist for neste nummer er 27. april
User avatar
Reodor57
Webmaster
Posts: 3140
Joined: Thu 05 Oct 2006 12:50
Location: Haslum
Contact:

Post by Reodor57 »

Hei Lisbeth

PV magasinet dumpet inn her om dagen. Fikk bare tatt en kjapp gjennomgang, men.. MEGET BRA! Svært ryddig lagt opp og lett og få oversikt over hva som rører seg i gruppene, hvilke rabatter vi har osv osv. Dette nummeret står til S, som det het i mine dager på skolen. Nå gjelder det bare å få tid til å sette seg ned å lese resten. Dette bladet gleder jeg meg virkelig til å få lest igjennom! :D
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
tyla210
Posts: 100
Joined: Fri 13 Mar 2009 23:31

Post by tyla210 »

Har tatt er rask titt på bladet og ser helt ok ut det.
Men ikke mye info om svenske PV-landstreffet i Tøckfors 27. - 28. juni
Er jo kun 10 mil fra Oslo dette,så det er veldig rart at ikke norsk pv klubb
er mere på banen når landstreffet til søta bror er så nære. Hva er grunnen til det tro???
User avatar
Reodor57
Webmaster
Posts: 3140
Joined: Thu 05 Oct 2006 12:50
Location: Haslum
Contact:

Post by Reodor57 »

Hovedsaken er at det er nevnt, så får en finne info om det på Svenske sider/blader om en ønsker å dra dit. Synes det er helt greit at en kun konsentrerer seg om Norske arrangement siden det heter Norsk Volvo PV klubb. Tror ikke en finner mye omtale av Norske tilstelninger i Svenske blader heller, om de i det hele tatt nevnes.
Når det er sagt, så er det ikke noe i veien for å legge ut linker til arrangementer i Volvos moderland her på forum.. Danmark og Finland også for den sakens skyld... :)
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
User avatar
Lisbeth Falling
Posts: 28
Joined: Tue 10 Jul 2007 10:29

Post by Lisbeth Falling »

Det var opprinnelig kontakt mellom styrene i den svenske og den norske PV-klubben i vinter, der vi ble invitert til å delta på det svenske sommertreffet som skulle være nær den norske grensa - det var ikke kjent hvor på dette tidspunktet.

Så kommer bladet deres ut nå i våres, og da er allerede hele campingplassen, samt de omkringliggende hotell/motell og hytter besatt. Altså ikke flere plasser igjen for oss fra Norge. Derfor skrev vi ikke så mye mer om treffet i vårt blad :-)
tyla210
Posts: 100
Joined: Fri 13 Mar 2009 23:31

Post by tyla210 »

Jeg forstår godt at det svenske landstreff fort blir fullbooket. Men jeg tror nok det kan være mange som vil ta seg en dagstur eller to over,så at det burde vært nevnt i terninlista er vel et minimum ?
Er ikke helt enig at en kun skal konsentrere seg om norske treff siden vi heter norsk volvo pv klubb.Har lest om mange fine,intresange volvo turer fra utlandet i pv magasinet .Å treffe 40,50 helt ukjente pver er nok veldig spesielt og inspirerende for en norsk pv kjører.
Ser at et treff for ombygde biler i helsingborg og et dansk volvo treff er på terminlista,men savner som sagt landstreffet til våre naboer og også europas største volo treff wrom som er den 8 august. Ellers har pv magasinet blitt veldig bra :lol:
User avatar
Lisbeth Falling
Posts: 28
Joined: Tue 10 Jul 2007 10:29

Post by Lisbeth Falling »

Dato og sted for den svenske Volvo Klubbens sommertreff sto i terminlista i siste blad. Det kunne kanskje vært mer omtalt, er enig i det :-)

Ellers er jeg veldig glad for alle tips jeg får om ulike treff og løp. Og ikke minst er det hyggelig om dere deltar på diverse arrangement kan ta bilder og sende en liten tekst til PV-Magazinet.
Post Reply