Bilder på PV-forumet.

Har du lyst til å fortelle andre om ditt Pv-prosjekt kan du opprette en ny "tråd" her og evt. laste opp/legge ut en link til egen hjemmeside.
Post Reply
User avatar
rojo
Posts: 37
Joined: Wed 19 Aug 2009 08:44
Location: Tiller

Bilder på PV-forumet.

Post by rojo »

Hei på dere i styret i PV-klubben.
Har ett problem med å legge ut bilder, som kunne vært artig å legge ved en tekst. Forumet må bli lettere å bruke, man skal vel ikke være utdannet IT-ingeniør for å bruke dette nettsted. Derfor er utfordringen til styret, lag ett brukervennlig verktøy. Jeg er klar over at det er laget med bilder, på hvordan legge ved bilder, men dette går bare ikke an å fordøye.
PV544A B16 sport 60+Duett210D 63+Poletta 84+MX-5 90+Matiz 01+Aquamar 20 60HK 04+Durango 04
Hilsen Rolf
User avatar
ståle
Posts: 189
Joined: Fri 23 May 2008 22:42
Location: sotra
Contact:

Post by ståle »

Hei!

Jeg sliter også med å få lagt ut bilder her, Den såkalte firkanten der det skal stå forum code kommer ikke opp på skjermen, når bildet er lastet opp!

MVH

Ståle :D
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Post by 445 »

Etter hva jeg har oppfattet skal forumet snart over på annen plattform. Regner med at det da vil gå mye lettere å få lagt inn bilder.
User avatar
Reodor57
Webmaster
Posts: 3140
Joined: Thu 05 Oct 2006 12:50
Location: Haslum
Contact:

Post by Reodor57 »

Foruten at denne posten er postet på fullstendig feil sted for å bli fanget opp på noen som helst måte, så er svaret den at dette står stille til jeg får "GO" fra styret i klubben. Om det da blir bedre å legge ut bilder vet jeg ikke, men det bør da ihvertfall fungere etter oppskriften som ligger på PV-forumsiden. Noe av poenget er jo at vi bør forsøke å få med oss de innleggene som er postet her fra starten av, og det koster penger, samt at det er en temmelig omfattende jobb som en må få tid til i sene vinterkvelder når det ikke er kjøring som er det eneste en har tid til :-).
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
User avatar
ståle
Posts: 189
Joined: Fri 23 May 2008 22:42
Location: sotra
Contact:

Post by ståle »

Hei!

Har bare lyst å si at innlegget fra min side på ingen måte var ment som noe kritikk til dere i styret, syns dere gjør en strålende jobb jeg! Var heller ment som et spørsmål om noen hadde et tips til meg om hva det var jeg gjorde feil. Har forøvrig nå i mellomtiden funnet ut av det, og har nå fått lagt ut foto! :D
Ha ein fin kveld!


MVH

Ståle :D
User avatar
Reodor57
Webmaster
Posts: 3140
Joined: Thu 05 Oct 2006 12:50
Location: Haslum
Contact:

Post by Reodor57 »

Nå var det vel strengt tatt rojo som startet det hele :-) hehe
Poenget er jo bare å lime inn i teksten hele den teksten som står under forumbilde der en legger inn bildene. Da henter forumet opp bildet der en har lagret det på nettet, og viser det som om det skulle ha ligget på forumet.
Men, for all del vi tåler kritikk og forslag, det er bare det at det tar litt tid å få gjennomført ting da styret og jeg for den sakens skyld har en del å gjøre med jobb og på privaten som dessverre tar tid fra PV jobbing på nett. Forhåpentlig får jeg bedre tid ut ver vinteren til å sysle mer med slikt. Det er også ønskelig fra min side bare så det er sagt :-). Ha en fin kveld. Nå skal det pakkes før flytting om ett par uker!
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
Post Reply