Enda en PV 444-34 1957

Har du lyst til å fortelle andre om ditt Pv-prosjekt kan du opprette en ny "tråd" her og evt. laste opp/legge ut en link til egen hjemmeside.
Post Reply
Hansen
Posts: 5
Joined: Fri 04 Jun 2010 22:32
Location: Nannestad

Enda en PV 444-34 1957

Post by Hansen »

Hallo, Jeg har nå kjøpt min første pv. Har ikke noe hast med noe total overhaling, skal brukes litt først. Har tatt det mest viktige først (hovedlys, blinklys) har også pusset med Autosol innvendig.

Volvo pv 444-34 1957
Hansen
Posts: 5
Joined: Fri 04 Jun 2010 22:32
Location: Nannestad

Og her er ett bilde av Pv`n

Post by Hansen »

Volvo pv 444-34 1957
User avatar
Høvdingen
Posts: 12
Joined: Thu 13 Aug 2009 17:00
Location: ÅS

Velkommen skal du være!

Post by Høvdingen »

Grattis som PV-eier, og velkommen i klubben!! 8)

Hilsen en som fortsatt roter i pappeskene og veiver med stålbørsten.. :D
- Duett 1962 -
Hansen
Posts: 5
Joined: Fri 04 Jun 2010 22:32
Location: Nannestad

Post by Hansen »

Nå har jeg justert tenning, og ventiler. Har i dag bestilt pakning mellom forgasser og innsug (Litt lekk der). Jeg legger dobbel pakning, det blir så blir det tett selv med litt ujevnheter.
Volvo pv 444-34 1957
Hansen
Posts: 5
Joined: Fri 04 Jun 2010 22:32
Location: Nannestad

Post by Hansen »

Pakninger er nå på..Går litt ugjevnt nå også mmmm, Jeg får vel bestille meg overhalingsett til Z-34 forgassern. Skulle kjøpt en dobbel Weber, men tror det ikke finnes til B16..

Hilser til Høvdingen, tror vi er dem eneste som er på forumet :?:
Volvo pv 444-34 1957
User avatar
Høvdingen
Posts: 12
Joined: Thu 13 Aug 2009 17:00
Location: ÅS

Sommer og "alle" er ute og kjører?..

Post by Høvdingen »

Hei Hansen! :)

Høres ut som du koser deg med kjørbar PV! Er ikke den store aktiviteten her på forumet for tida nei, Pål hadde jo en lang og detaljert serie om oppussinga si her i vinter, men nå vet jeg ikke om også han er ute og kjører? Hehe - Her går det fremdeles noe i stålbørste, selv om de fleste understellsdelene nå har fått på seg grunning og to strøk med sort og er klare for sammenmontering med sandblåst og snart nylakkert ramme. Er et stykke igjen til man kan ut å kjøre, men det går da den riktige veien! :D Ser at jeg burde ta en kveld foran pc'n snart og få lagt ut noen bilder av aktiviteten. Har også hatt et avbrekk grunnet konfirmasjon i heimen, men nå skal jeg prøve å få gjort en innsats før ferieukene kommer og drar meg nordover!

Stå på alle sammen, og ha en riktig god gammelbilsommer!! 8)
- Duett 1962 -
Hansen
Posts: 5
Joined: Fri 04 Jun 2010 22:32
Location: Nannestad

Post by Hansen »

Jeg var inne på nettsiden din...Kul Duett.. Jeg la også merke til verkstedet ditt WooW :shock: , du har stor plass. Driver i en liten garage selv. Ved siden av PV har jeg også en Blazer og en HD.

Ps: Hullene etter blinklysene kan jo brukes til lufte kanaler til luftfiltere.hehe :lol:

Ha en riktig god sommer til deg også !! :D
Volvo pv 444-34 1957
terjehva
Posts: 143
Joined: Thu 21 May 2009 22:22
Location: Hadeland

Post by terjehva »

Gratulerer som pv-eier, den ser jo veldig flott ut..
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Post by 445 »

Omsider har jeg fått satt meg ved forumet igjen. Har blitt mer PV enn PC i sommer. Flott bil du har fått deg. Dukker du opp på en kjøretur med Oslo/Akershusavdelingen?
Post Reply