445 wrote:Takk for hyggelig kjøretur tidligere i år. Har du noe nytt å rapportere om Duetten?
Takk det samme!
Det har vært liten bevegelse i prosjektet mitt, bl.a. pga. en jobb-reise til Sør-Korea som varte en del lenger enn planlagt og også noen prosjekter på hytta og hjemme som må ferdigstilles.
Oppdaget at det var forsøkt å kamuflere noen hull som ikke skulle være der ved hjelp av stålplast/sparkel, og madammen og jeg derfor tok en lang-weekend til Stockholm for en tid tilbake. Vi var da innom vår svenske søster-klubb og handlet inn torpedo-side og reservehjulsluke. En meget hyggelig gjeng som tok godt i mot oss!
Også i gulvet under setene har jeg oppdaget hull, men det var ingen overraskelse. Bare synd at det også har vært kamuflert med glassfiber/stålplast/sparkel.
Må sparke meg selv bak litt nå og finne ut hvor mye gulvplate som må byttes ut, så skal det bestilles og sveises
Tiden har ellers gått med til å skaffe inn enda mer utstyr/verktøy og reservedeler til å ha baki bilen, bl.a. en 20L Jerry-kanne fra 1968
og datidens GPS: NAF veibok fra 1967.
Har også fått tak i en pappeske full av tennplugger, stifter, kondensatorer, fordelerlokk m.m som passer til å fylle opp en av trekassene jeg fikk av NAF.
Noen gamle oljekanner og kondensfjernere fra både BP og Norol er også straks på plass
Satser på litt mer fritid fremover sånn at det blir progresjon på selve bilen også
