Det var oppmøte på Høyjord og kjøring på fine langdeveier til Horten og Borre, ved den gamle jernbanestasjonen som klubben disponerer.
Det ble først en tur til Stavern og Nevlunghavn i går, og så til Verdens Ende og så Horten i går.
På veien ut mot Tjøme og Verdens ende kom vi over en fin BP-stasjon, som vi har vurdert å besøke da det er folk der.
”BP-stasjon på Stangeby Nøtterøy. Bensinstasjon, smie/lagerbygg og bilverksted er restaurert og drives av Interessegruppen Brødrene Hanssen`s Auto.
Anlegget er i funkisstil og tegningene er signert Asbjørn Langås 16.02.1946.
Bensinstasjonen ble først oppført i 1954.”
Gjenåpnet i 2004 og verksted offisielt ”gjenåpnet” av Riksantikvar Marstein.

med rikitg bil:

Verdens ende:

Og en god start i Andebu med både Volvo lastebil og Duett
Den lastebilen fikk jeg lyst på gitt.... Fargen og fargekombinasjon og ellers strøøøøken...

Og Duetten stod rett bak med fornøyde barn i bilen.

Ved Høyjord kirke ble det en velsingnelse med biler:

Noen PV-er men altfor få... men de som stilte prydet tilværelsen

En Duett til

Standard Oil:

VW har vel ikke så mye her å gjøre, men den stod i veien for mitt objektiv, så den kom med:

ET par PV-er til:

Flere....

Det var en gang en T-Ford og nå også:

Hva betyr dette fugl, høne, eller hva der er, på Ford?

En russer også:

Så til Borre - folk venter på at biler skal komme på løpende bånd:

På rekke:

Denne var ikke verst.... Og så Amazon da gitt, dem kan gå rett inn i dette forumet uten problemer tror jeg?

Denne folkevogna kom viss ikke lengre, da taklasten medførte at forstilingen gikk i bakken...? Eller er de bare frekk senking?
Ikke godkjent i alle fall! Det kan skille mot det originale, men ikke mot det ekstreme, synes jeg...?!

Visste det var noen som manglet, men dette er i nærheten av et nytt ønske...:

Volvo og Renault er fortsatt venner - i alle fall de gamle: