De fjærene ser da helt nye ut? Var det mye jobb å gå over dem? jeg har tenkt å gjøre det samme på PVen, da det nok er det eneste jeg ikke har pusset opp - irriterende!
Luksus! Hvorfor ikke?
Da blir det jo riktig.
Så er de jo enkle å bytte:
Min framgangsmåte er å sette bilen på bukker med god høyde under framme.
Nå er vel dette nede hos deg allerede, men ved å sette fjæra uder traversen og å nedre bærebru oppå jekken er det bare å jekke opp og skru fast de indre boltene - fire på hver side. Er bolthullene vansklig å treffe, så kan du styre bærebrua på plass med en passende skutrekker i et av de andre hullene så treffer du bolthullet.
Siden du har mekket her så har du sikkert kontroll på dette. Men sikre bilen på bukker i framkant av kanalene er jo livsviktig!
Jeg ble ikke helt fornøyd med den første jeg lagde så jeg holder på og lage en ny en. Men har tatt av den gamle slipa den av med vinkelsliperen. Skal ta bilder av operasjonen underveis.
jangu1@hotmail.com wrote:Jeg ble ikke helt fornøyd med den første jeg lagde så jeg holder på og lage en ny en. Men har tatt av den gamle slipa den av med vinkelsliperen. Skal ta bilder av operasjonen underveis.
Det er ikke mange som er like ivrige med vinkelsliperen som du er.
Flott med bilder av operasjonen. Det er bilder og gode beskrivelser vi lærer av.
Stå på!
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Det er jo gøy når det skjer noe synes jeg. Det er jo sånn dere gjør også legger ut bilder og erfaringer av jobbene dere gjør og det er jo kjempe fint. Får da lærer jo alle åssen det ikke er lurt og gjøre. Og åssen det er lurt og gjøre. Så hvis jeg kan lærer noen noe med og ta bilder og legge det ut her så blir jeg bare glad for da slipper andre og gjøre samme tabber som det jeg gjør.
I går monterte jeg varmeapparatboxen der varmeapparat registeret sitter. Så er vifte motoren under ferrobet behandling. Så skal jeg ha på litt silikonfjerner. Også skal den lykkes svart.