Butikken hvor alle de gode delene kommer fra kjenner vi altfor godt! Hehe
Gratulerer med innelukket henger.esk1ld wrote:Som man gjerne ser, så har man endelig fått tak i lukket biltransporthenger. Det har vært et savn lenge!
(dvs. at det er muligheter for å kjøpe en pent brukt multihenger)
La deg ikke lure av bildene, har bare ikke fått inn alt rotet ennåReodor57 wrote:Bare nydelig alt sammen. Skulle ønske jeg hadde evnen til å holde det like ryddig
.
Vil anta det er en plass flere kjenner til ja, «farlig» med slike «godtebutikker» for store barnReodor57 wrote:Butikken hvor alle de gode delene kommer fra kjenner vi altfor godt! Hehe
Takk, -68 145’førrn er god den445 wrote:For en flott bruksveteran!
Veldig praktisk med løftebukk. Skulle ønske jeg hadde mer takhøyde.
Egenvekt 540 kg, nyttelast 2’460 kg (totalvekt 3 t). 2 mtr kapell, karmsett, vinsj, kjørebroer, støtteben, oppbevaringskasser etc. medfølger.445 wrote:Gratulerer med innelukket henger.
Hvilken totalvekt og nyttelast har din multihenger? Har du kapell, karmer og annet utstyr?
Betyr "annet hvert fjerde år" hvert annet, hvert fjerde eller hvert åttende år?Torbo2 wrote:Et pump annet hvert fjerde år er mer enn tilstrekkelig
Sikkert bra det og. Det skal i alel fall ytterst lite til, og pøser man på sprenges tetteringen inni der.Reodor57 wrote:Sånn jeg forstår det etter å ha lest det et par tre ganger, blir det ett pump annethvert skuddår. DVS hvert åttende år...