Innlegg?

Generelle diskusjoner som vedkommer vår hobby.
Post Reply
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Innlegg?

Post by Torbo2 »

Her er det stille for tiden. Er det ikke på plass med noen innlegg snart?
Jeg pørvde meg på forumbilder.se og det ser ut til å fungere. Svenskene er kanskje bedre til å passe på å holde tingene oppegående?

Dessuten trengs ikke bilder til alt heller...
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Post by 445 »

Godt å se at du og noen andre trofaste er på plass her inne.
Luften gikk litt ut av meg da bildene forsvant.
Håper vi kan kjøpe litt fritid og gi til webmaster slik at han får mulighet til å se på et eget driftet forum. Alt arbeidet han gjør tar masse tid, og gjøres på fritiden, så jeg tar av meg hatten for innsatsen. Håper likevel at vi en gang kommer til å få kontroll på eget forum.

Jeg skal etterhvert sjekke litt på f.eks Picasa. Tror at hlyshaug er flittig bruker der.
User avatar
pals
Posts: 279
Joined: Wed 04 Oct 2006 21:35
Location: Sør-Trøndelag

Post by pals »

Skal skjerpe meg og være litt mer aktiv her inne. Men det går nok parallellt med aktiviteten i garasjen. Der har det vært stille en stund, etter diverse arbeider rundt huset.

Håper virkelig at det lar seg gjøre å få opp bildene på forumet igjen. Trist hvis det ikke lar seg gjøre. Mine bilder ligger for øvrig trygt hos photobucket, så de er ikke påvirket av "katastrofen" her inne.

Jeg har et ønske til alle forumbrukere: Kan de av dere som forsatt har bilder liggende på egen maskin, ta jobben med å lage nye bildelinker på de viktigste trådene deres? Hvertfall ett og annet bilde? Det ville gjort underverker :D
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Re: Innlegg?

Post by 445 »

Hurra!!!

Nå har webmaster og sønn gjort en kjempeinnsats, og forumet er på egen plattform.
Det skal bli flott å få mer aktivitet igjen.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
PV-Sport
Posts: 256
Joined: Wed 16 Jul 2008 21:46
Location: Mosjøen

Re: Innlegg?

Post by PV-Sport »

Se her ja! Dette ser meget bra ut!
Men, er det noen metode for å få lagt inn bilder på nytt i gamle innlegg som hadde bilder på lagrebilder.no??
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Re: Innlegg?

Post by 445 »

Jeg vet at webmaster jobber hardt med dette.
Håpet er å kunne "redde ut" bildene fra lagrebilder.no
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
User avatar
Reodor57
Webmaster
Posts: 3140
Joined: Thu 05 Oct 2006 12:50
Location: Haslum
Contact:

Re: Innlegg?

Post by Reodor57 »

Hei

Om en husker hvor en har bildene på egen maskin så er det bare å laste disse opp med "laste opp vedlegg" under der vi legger inn tekst, men ta gjerne (HELST) en tur innom hjemmesiden hvor det står mye om hva som er på gang og hvordan en bør gjøre det. Her finner en også alle endringer som har skjedd med forumet, foruten at reklamen nå er BORTE!!. Der finnes det også alternative metoder. Hjemmesiden har nå også de siste emner fra forum på høyre siden.

God lesing :D
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
PV-Sport
Posts: 256
Joined: Wed 16 Jul 2008 21:46
Location: Mosjøen

Re: Innlegg?

Post by PV-Sport »

Om en husker hvor en har bildene på egen maskin så er det bare å laste disse opp med "laste opp vedlegg" under der vi legger inn tekst
Dette gjelder vel når en skal opprette et nytt innlegg med bilder.
Jeg tenkte på om det er mulig å laste opp bildene i gamle innlegg? Etter det jeg finner ut er gamle innlegg låst for redigering?

Det nye forumet ser virkelig bra ut!
Håper det bidrar til at flere bruker det, så vi fåt en skikkelig oppsving på aktiviteten! :-)
User avatar
Reodor57
Webmaster
Posts: 3140
Joined: Thu 05 Oct 2006 12:50
Location: Haslum
Contact:

Re: Innlegg?

Post by Reodor57 »

Hei
Har åpnet for redigering av gamle innlegg kun med tanke på denne rettigheten :-). Ikke endre teksten selv om det skulle stå noe feil. Feilen har som regel blitt rettet senere. Tips: egne innlegg finner en på egen link på linje to rett under headingen. :-).

Reodor :D
1957 PV 44404 ("Blåmann"), Duett 44506-1958 (1957 type prod okt 1958.("Gråbein"). Nå også 1962 544 Favoritt (11151)("Bølla").
PV-Sport
Posts: 256
Joined: Wed 16 Jul 2008 21:46
Location: Mosjøen

Re: Innlegg?

Post by PV-Sport »

Se her ja.. der var "endre-knappen" dukket opp! Takk!
Skal prøve å laste opp bildene i min egen "prosjekt-tråd" :-)
Post Reply