Hva er rett pris ved salg?

Generelle diskusjoner som vedkommer vår hobby.
Post Reply
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Hva er rett pris ved salg?

Post by Mikal »

Heisann folkens. Har vært stille her fra min side en stund. Det er rett og slett tidsklemma som har kommet på plass, tre jobber og et par nye prosjekt gjør at jeg ikke kan følge opp bilen vår slik som den bør følges opp. Som noen av dere vet så endte bilen i Polen i 2011 hos en kompis, han gjorde litt dugnad og satt oss i kontakt med folk som kunne gjøre det han ikke kunne. Tråden finner dere her: viewtopic.php?f=4&t=1138 med bilder.

Nå er det slik at Duetten bør ha noen som kan følge opp, det har vi ikke lengre tid til. Derfor legges den nå ut for salg. For at dette skal gå på en mest mulig grei måte så henvender jeg meg til forumet for å vite hva vi kan/bør forvente i pris. Kort fortalt så har det ikke vært noen store problemer. Motoren går veldig fint, ingen problemer der. Det er noen bruksmerker her og der etter noen år i tjeneste, men ingen skader. Det er ett vindu som må tettes, en litt kranglete døråpner på førersiden og ei list som sitter løst inne i bilen. Ellers tror jeg det ikke skal være noen andre problemer. Kingbolter ble byttet forrige sesong.

Ideer til hva vi kan få?
Grimstad, Duett -65, B18.
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Re: Hva er rett pris ved salg?

Post by 445 »

Det var synd at du skal selge. Håper den går til en annen entusiast.
Med den jobben som er lagt ned og den flotte finishen er det klart at prisklassen blir høy.
Riktig pris er det folk er villig til å betale.
Med denne bilen kan jeg tenke meg at du fort havner opp mot 100'
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Hva er rett pris ved salg?

Post by Mikal »

445 wrote:Det var synd at du skal selge. Håper den går til en annen entusiast.
Med den jobben som er lagt ned og den flotte finishen er det klart at prisklassen blir høy.
Riktig pris er det folk er villig til å betale.
Med denne bilen kan jeg tenke meg at du fort havner opp mot 100'
Heisann og takk for svar. Vi legger oss nok litt under for å få fortgang, regner med vi legger ut til våren, skal selvfølgelig si i fra :)
Grimstad, Duett -65, B18.
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Hva er rett pris ved salg?

Post by Mikal »

Her er lenke til bilder i forbindelse med oppussing:

https://picasaweb.google.com/1157810814 ... directlink
Grimstad, Duett -65, B18.
Post Reply