Er det noen som har erfaring med 445 pick-upene i vårt land? Er det mange av de på veien, og er det sannsynlig at jeg kan få tak i en? Ser at det går flere som traktor i Sverige, og på siden http://www.pvchassi.com/kaross.html er flere oppgitt å være ombygd til A-traktor eller epa-traktor, men at de skal kunne bygges tilbake, dette er som sagt i Sverige. Det kan jo være et alternativ å hente en bil derfra, så lenge ikke bilen blir registrert i en "låst" tilstand som hindrer mulig ombygging senere, eller at den må registreres som traktor i Norge

Siden bilene er såpass gamle og har løs ramme, kan ikke jeg forstå noe annet enn at de kan ombygges på lik linje med gamle amerikanere (dvs forsterke ramme, montere passende understell og motor uten TÜV-papirer og uten Volvos velsignelse). Noen som har forsøkt seg på det?
Hvis dette er besvart opp og ned på forumet tidligere får jeg bare beklage, det er veldig få treff på "pick"/"pickup"/"pick up", og "445" blir fjernet fra søket. Og hvis noen lurer så er grunnen til at jeg spør at lysten på en veteranbil aldri går vekk, men med en forkjærlighet for Volvo og for pickuper generelt er utvalget lite