Bø-treffet

Møter og arrangementer i andres og klubbens regi som trenger ekstra markedsføring
Post Reply
User avatar
Sverre L.
Posts: 52
Joined: Wed 22 Aug 2012 22:20

Bø-treffet

Post by Sverre L. »

Hei. Etter suksessen med modellbiler på Torpo tar jeg med meg et knippe Duetter i ymse reklameversjoner for salg til treffet på Beverøya den 8. september. Det er i alt 10 versjoner, Posten 2 og Posten 83, ASG, Närke Elektriska, Illum Bosteder, NSB, De Danske Spritfabrikker, NK, Rød, Rød/Sort og Grå. Posten 83 er produsert i ca. 1500 eks. da denne er posten offisielle samlerbil, mens de øvrige er produsert i 504 eks hver. :D
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Re: Bø-treffet

Post by 445 »

Lykke til med treffet!
Ser ut til å bli fint vær.
Håper på en fyldig bildereportasje.
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
User avatar
Sverre L.
Posts: 52
Joined: Wed 22 Aug 2012 22:20

Re: Bø-treffet

Post by Sverre L. »

Takk, tusen takk, hjertlig takk og alt det der til Sørlandsavdelingen som arrangerer/arrangerte til Høsttreff på Beverøya Camping i Bø, Telemark fra den 7. til 9. september, et treff som ble avholdt for 25 gang. Fin ramme rundt treffet med et utrolig flott høstvær, mange glade og fornøyde mennesker, mange flotte PVer og Duetter, en ganske kjapp kjøretur fra Bø via Gvarv og til Akkerhaugen og til et vindunderlig besøk på "Astrids plass" hvor folk nøt medbrakt, ja andre fikk sogar servering (tusen takk). En grillkveld med hygge og gjensyn av klubbmedlemmer fra mange, mange år tilbake. Dette treffet satte et skikkelig punktum for helgetreffsesongen 2012. Igen, jeg kan ikke få fullrost denne dagen vi tre fra Vestfoldavdelingen fikk være med på.
User avatar
445
Posts: 6098
Joined: Sat 07 Jul 2007 13:15
Location: Oslo
Contact:

Re: Bø-treffet

Post by 445 »

Får vi se noen bilder fra dette treffet?
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
User avatar
Sverre L.
Posts: 52
Joined: Wed 22 Aug 2012 22:20

Re: Bø-treffet

Post by Sverre L. »

Dette er jo Sørlandsavdelingens treff så vi vestfoldinger blander oss ikke inn i den saken, men jeg har skrevet et innlegg til PV-Magazinet om turen vi i Vestfold hadde og der er det noen bilder fra treffet, så dersom redaktøren vår finner plass til innlegget i neste utgave så får vi se bilder fra treffet. (Var ikke dette en pen måte å si at jeg ikke skjønner hvordan man legger ut bilder?)
Post Reply